Enfermedii trasmessi da animali

L'animali sò cum'è membri di a famiglia per noi, permettenu di campà senza l'imprevu, durmì in i nostri cameri, ghjucanu cù i zitelli è cusì. Pocu persone pensanu chì un cucciolo di cute o un gatito pò causà una malatia seriu, ma esattamente quantu ùn a facenu micca. Sfortunatamente, hè cusì, spessu i nostri animali favuruzzi preciosa puderanu serve com una fonte d'infezzione. Ma questu ùn significheghja micca ch'elli anu da esse urgente imeppiuti da i so abitanti è abbandunate per sempre l'idea di fà un pocu animali in a casa. Hè abbastanza solu per sapè chì periculi i posicultori di petite pò fà faccià, è piglià ancu e misure necessarisi per prevene.

Fighjemu à a vostra attenzione a puntuazione di e malatie cumuni cum'è di l'animali chì pò esse periculosi per a salute è ancu a vita umana. I figlioli sò più suscettibbli per elli, postu chì a so immunità hè sempre imperfetta è a probabilità di cuntattu cuntrollatu cù l'animali hè più altu.

Top 6 malatii trasmessi da animali

  1. Toxoplasmosis . L'agenti causativu di sta maladie hè parassita chì ponu ingressu à u corpu di i misgi per manghjatu da i pani avere infettati è i patroni. In animali adulti adulti, a malatia pò esse asymptomatic o, in i casu estremi, cun vomitu è ​​malatu stomacu. Sè avete avutu signu, avete deverà l'animali à u vetu è donate u sangue per identificà i parasites. A persona pò esse infettatu trasendu a fossa di u cat. I zitelli anu una probabilità più alta di "catturà" a malatia, perchè spessu a ghjucate in castagne di sabbia, chì i misgi u piacevule cum'è di lavu. I sintomi di a malatia hè simile à quelli di a grippa: fiore di u corpu, frebba, nodi linfichi. In adulti, pò passà facilmente senza trattamenti specifichi. A specifica perchoplasmosi per a pregnant women, o megliu, i so figlioli futuri, cum'è assai di malformazioni di u sviluppu. A megghiu prevenzioni di toxoplasmosis in i misgi domestici ùn hè micca per lascià à a strada. A ghjente averebbe ancu deve guardà cuncepimentu esteru è i mezi di higiene quantu di limpià vacanze cù l'excrementu.
  2. Sindrome viscères - vermi rossi. Sta maladie hè spessu affettata di i zitelli chì in u so organu, u toxaire si mette u polu è l'articuli contamiati in quali particelli di scanzuni infettati di i misgi o i cani sò prisenti. I sintomi di infezzione sò simile à e reazzione allergii, è in i casi severi ponu esse attraversu l'ingrossimentu di u corpu. À l'agenza di sintomi alarmanti à u zitellu hè necessariu di disputà l'analizatu analizatu di un sangue è se ne necessariu per indirizzà per u trattamentu. In l'animali, u sindrome viscerale, cum'è regula, finiscinu cù a curazione d'autore senza interferenza fora.
  3. Salmonellosi . A malatia hè simili à e infezziunziarii alimentati. A fonte di infezzjoni pò esse turtle, chì a salmonella, chì hè periculosa per l'omu, hè solu una parte di a so microflora. A infizzioni ponu ocorre si u zitellu o l'adultu "tira" manevi senza lavu in bocca dopu à cuntattu cù a tortuga o l'acqua di u quale stà vicinu.
  4. Psittacosis o ornitose . L'urigine di a malatia hè u pezu exoticu, ma spessu i patogeni si trovanu in u largu di pumu ordinariu. À a casa, u zitellu per infestà, hè abbastanza à respira in parechji ferries di u pani, chì cuntenenu patogeni. I sintomi di a malatia hè simile à a pneumonia, perchè deve definisce ghjustificà u duttore nantu à u cuntattu cù l'acelli.
  5. A rabbia hè una malatie morte chì avè à u sistema nervu. Dopu intrappulà una persona cun un cane, unu devi osservà per un animali per 40 ghjorni, se possu. Se u ghjinuu hè vivu dopu un ghjornu specificatu di u tempu, ùn hè micca rabidu è, per consensus, ùn hè micca necessariu di fà una persona vaccinata. Sì l'animali hè strattu è scunnisciutu, a vacuna deve esse amministrata cun un usu profilatucticu, ma deve esse signalatu, perchè spessu prublemi risultati alergichi.
  6. Sognu hè una malatia fungosa di a pelle chì hè trasmessa à un cuntattu semplice tactile cun un animali infettatu. In l'omu, pareva spots rocciosi, in animali - a perdita di capelli. U trattamentu cunsiste à piglià droghe antifungal.