Cumu trattà u morsivu verde in un zitellu?

L'aparenza di purtata verdi di u nasu in u zitellu hè una occasione per una cunsigliu uriginale cù un medico ENT. In questa situazione hè assai impurtante di principià u trattamentu currettu è timely. Sì u zitellu sera in u muzzu verde, allura i drogu chì trattanu stu simicomu sò da cunsiderà cum'è dopu u diagnosticu hè fatta.

Quale malati pò esse u zitellu?

A rinitis purulenta hè una di e cose più cumuni di l'apparizione di u purtonu veru dopu una infizzioni virali respiratoria aguda. Comu regula, com'è u risultatu di a malatia, l'immunità di debilisce, chì permette a bacteria per sentu còmpiu è multiplica cù forza incredible, infruinzatu una inflamazioni purulenta. In questu casu, se u trattamentu giustu hè appiicatu in u tempu, un u nostru nasu di sta natura pò esse dispunia à cinquettesimu ghjornu. Un'altra cosa, se un zitellu hà longu morsicatu verdi, ci hè necessariu di trattà ciò chì u duttore cunsiglieghja: antibiotici forti, perchè sta cundizione pò esse un sintomu di etere serii malatie cum etmoiditis, sinusitis e frontalite.

Chì hè u megliu modu per trattà u morsa di verde in un zitellu?

Sò vogliu avè nutitu chì i medicini vasocitrituri in questu casu hè assai limitatu. Questu hè duvutu à u fattu chì un trattamentu tali cù una purificazione di u paniè di i peccati, pò purtà à otitis o sinusitis.

I medichi spiecanu, perchè à trattà u muvimentu vintu verdu in un zitellu, causatu da un SARS trasfiriti, - droghei locali chì battanu attivu cù battimenti:

  1. Albucid, ochji gemmi.
  2. Malgradu u fattu chì sta droga hè designatu per u trattamentu di e malatie ocular, in pediatrici hè utilizzatu bè per fassi cù i patogeni di a cavità nasali. U sustanza attiva hè sodium sulfacil. Albucid hè unu di quelli rimedii chì ponu esse trattati cù un muvimentu verde è u verde giallu in u zitellu, un spaziu longu è un odore spiciale da u nasu. Aduprà da u nascitu trè volte à u ghjornu per una à duie piazze, in i passaggi nasali di u muvimentu nant'à u passatu nasalizatu.

  3. A suluzione di protargol , cullandi in u nasu.
  4. A cumpusizioni di sta droga include silver colloidal è iodu. A suluzione di protargol pò esse di diverse cuntrazzioni: da u 1% à u 5%, è in ogni casu hè prescribed by un medico individually. Aduprà duie volte à u ghjornu per tri pate in cume in i passageri nasali. U nasu prima di u prucedimentu deve esse pulito di mucus.

  5. Vibrocilu, gocce.
  6. Cumu tratta u snotu fluidu verdupante in un zitellu per affaccià a descarga? Medizioni cunghjunghji cù effettu cuntrullativi. U Vibrocilu pò esse usatu da u nascitu solu una solu quattru ghjorni à ghjornu. I babotti più anziani sò inseriti chjorni tanti volte à u ghjornu per 2-3 bebe in ogni passaghju nasale.

  7. Pinosol, gocce.
  8. Stu pruduttu cuntene l'olii essenziale di u pinu, u eucalyptus, peppermint, etc. Pò esse adupratu da i zitelli dopu à dui anni, incastate in u nasu 2 cullandi 3-4 volte à ghjornu. Sè vo site un sustegnu di i metudi homeopati di trattamentu, questu Pinosol - questu hè ciò chì pudete trattà un mussu purulente verde in un zitellu, ma micca più di 10 ghjorni in fila.

  9. Isofra, spray nasale .

Antibiòticu di l'accusative locale cù l'effettu antibacterial. Pò esse usatu per i zitelli chì anu righjuntu l'età di un annu. Pagamentu di trattamentu: 1 spray 3 volte à ghjornu durante 10 ghjorni. Sì u zitellu sia sempre u morsu verde, poi Isofra - questu parechje altri medichi in ENT facenu di cuncepimentu di i zitelli. Tuttavia, ùn si scurdate micca chì si usa dopu una purificazione qualità di i passageri nasali.

Avà, vogghiu diri un pocu parolle nantu à ciò chì i preparati pò esse usatu per lavà u nasu è di pulizziari di e crosta secca. Questi inclusi: Aquamaris, Aqualor, Dolphin, etc. Hè bisognu di ricordu chì i zitelli sò ricumandati per fà sta prucedura dinò cun cura, ma megliu in generale in una istituzione medica.

Per sintetizà, vogliu nutà chì u mèdicu deve esse impegni in u trattamentu di a vertue verde da u nasu. Dopu à tuttu, si l'infezioni bacteriale di i sinus nasali hè micca guaritu in u tempu è finu à a fine, in u megliu si sviluppa in un nasu crunulòggiu, è in u pessimu in a sinusitis maxilari, à u quale hè un trattamentu completamente differenti.