Sculture di Monaco

Sembra chì u più chjucu u tene di u statu, u più eleganti si vede in l'ochji di i turisti novi. Monaco hà a so propria storia è un certu cuntrastu contru u fondu di i so vicini. Un certu puntuale aghjusta u fattu chì a bellezza di u principatu pò esse resolucita cù l'impruviszione di a penna di a Seria Serene Highness. Per esempiu, più di un centu sculture interessanti sò urdinati o cumprati d'artisti attivi in ​​u mondu è micca postu nuddunnu, ma in i strati è in i giardini di Monaco . Veju qualcunu di elli più vicinu.

I monumenti più interessanti di Monaco

  1. U polpo d'un metru hè adornatu misteriosamente l'ingaghjamentu à u Museu Oceanograficu di u 1981, l'autore hè Emma Sigaldi. Era assai bona per trasmessa a plasticità è a mobilità di a criatura marina enorme, ellu viaghja è viva. U polpo u lupu nantu à una cullina di rocci è dà l'impressione chì ùn devi passà.
  2. Scultura Mark Quinn "Planet", forsi, pigghia la pupulazzioni di u top spot in u top ten. Per a prima volta in Monaco, apparissi in u 2008 cù l'exposition. Un grande monumentu biancu (9.26 metri d'allughjamentu è 3.53 in altizza) pruvucalla ogni timore di l'emozioni è l'interessu genuu. Un babbu di bronzu in u toccu hè in una pusizione durata in u restu, hè eseguitu cù facilità eleganti, toccu u pianu à pocu cun una mano distesa. A statua hè stata in gravità nunda è porta à u visor un statu di paci è paci.
  3. U famusu scultore Italianu Giacomo Manzù hè un omu incredibile. In amuri cù a so musa, ellu hà maritata cù a so magia è porta a so imatge da tutta a so creatività. Idda era un beddu modellu cù u nome poetic Inge Schabel. Scultura in u so onore Tebe in disfunzione - a criazione di u so maritu, l'artista, in cunfurmità cù l'idea, rifletti l'amore, i giovani è a devozione. Hè stallatu vicinu à u teatru di a Principessa Grazia.
  4. 1 di jinnaru di u 1999 in fronte à a prima fonti di l'ingudu di u Principatu di Monaco - Casino de Monte-Carlo - hè apparevutu una scultura insolitu in forma di una grandi lenti. Un prughjettu interessanti appartene à l'artista indiano Anish Kapoor è porta u nome futurista "Mirror Celestial". Dopu un pocu dopu, era stata un vignetu.
  5. A pupulazione di u principatu hè Monegascu - seguenti è fannii di u Grand Prix di Formula-1, chì ghjucatu à u percorsu Monte Carlo , è i so participanti, sò in u core è l'ànima. L'1 di jinnaru 2001 hà stabilitu un munumentu in u primu premiatu di u Grand Prix de Formula 1 in u 1929 in Monaco, William Grover à u Bugatti. U travagliu era fattu da u mastru francese François Chevalier. Monegasques sò amici à u munimentu per nome.
  6. Bronzu per l'astri di Formula 1 ùn hà micca disprezzu mai. Dui sosi dopu, u ghjornu di u 1 di ghjennaghju di u 2003, hè stata apertu un munumentu à unu di i più giovani titulati Juan-Manuel Fangio è a so Mercedes-Benz W196R d'alta velocità. L'autore hè statu u famoso scultore catalanu Joakim Sabate.
  7. Monaco hà a so propria cresia , imbrata in una storica di mila anni è leggende, custruitu in onore di a patrona di i prìncipi di a terra di Devota. A zitella, nascita corsa, in u 3u seculu a Cristiani, per quale ella hè mortu in agunia. U so corpu era in secremente trasportatu à u cuntinente quandu una palumma blanca apunia a strada versu i viaghjatori. In u 1996, vicinu à a chjesa, un monicu monumentu à Dedicatu hè statu in una barca cù culomba - u travagliu di u Cyril de La Pateler.
  8. Opposite u munimentu di Monaco, l'urganizazione lucali urganizò a nostra risposta à Hollywood - u Casu di Futbol Isule. Ogni annu l'Associazione Commerciali di u Campionato Club, chì hà questu questa di a Monaco, dispensa u votu d'Internet di dui direzzione: "Legend Football" è "U Best Futbolista di u Munnu". I vincitori licenziate e so petuni nantu à u mall. U pòpulu chjamò u prugettu "Golden Leg".

Sculture di Monaco sò spessu poetichi o nomi interessanti, cum'è «Lovers in the park», «Fist», «Heroic Cavalry», «Dragon», «Loving Cow» è assai altri. Avete bisognu di vedà avà.