A Porta di a Santa Cruz


Gates di Santa Cruci - una di i più antichi di Bruges , perchè eranu eretti in lu distanti XIV sèculu è rapprisentanu una struttura protettiva. Hè un arcuni triunfante putente cù bandieri è dalti.

Ciò chì vede?

In u Medievu, sta cità belga era prutetta da parechji fortificazioni. A Porta di a Santa Cruz hè una di elli. True, finu à u nostru tempu in Bruges , solu u moat è, in fattu, a porta, sò stati cunservati, ma i mursi anu distruttu cum'è prima u 19u seculu. Hè interessante chì trà i turisti ci hè una certa credenza: se trè volte passendu sottu sta struttura, prestu prestu u veramente ca u desideriu più estimatu. Hè veru, questu o l'altre guida di ficzioni - ùn hè chjucu, ma, vede, vale a pena pruvà.

A strada, prima l'armata, passendu tramezu a porta, leghjite una prichera à l'omnipotente. Hè stata creuta chì hè chjucu qualcosa di dumanda per una benedizzione. Hè bisogna chì nantu à sta fede belga stanu mulini. Danti i 20 persunate trè, mentre ch'ellu era funziona. Allora unu hè chjamatu "Bon-Cher" è era custruitu in u 1915, u sicondu - "San Janiu" (u bastimentu di 1780) è u terzu chjamatu "De Neve Papagei" (1970).

Cumu ghjunghje?

In attraversu a strada di e porte di a Santa Cruz hè a strada di Brugge Kruispoort. Avete bisognu à truvà in l'bus No. 6, 16 o 88.