Museu di Light


Bruges hè una cità chjuca in Belgio , chì pare à stà in u XV sèculu. Quì in ogni locu chjuche è chjuchechji stessi è chjucchi, chì parevanu trasmetta salutati da l'Europa medievale. In questa cità, assai musei sò aperti, in quali l'ambienti di quellu tempu hè struitu. Unu di sti loca autunnimi in Bruges hè u Museu di a Luce (Lumina Domestica).

Esibizzioni di u museu

Oghje exhibe più di 4 mili suggerimenti interessanti, a storia di quali quì 400 anni. Scorè littiralmenti di a manera chì l'il lumineria ha evoluzionatu annantu à millenarii di anni. A cullizzioni di u Museum of Light in Bruges hè u più grande di u mondu. Quì pudete truvà l'artefacture di illuminazione da e diverse tempi:

In u Museum of Light in Bruges hè un esposizione dedicatu à a vita d'Australopithecus è di Neandertal. À quellu tempu, l'omu ùn avia nudda idea di u sistema di luci. Hè limitata solu da a luce di u focu. In seguitu, l'omu hà amparatu à mantene u focu in lumini di petra, candileri è lampi di vetro. Un avvinte veru in u sistema di il luminariu occurred in 1780, quandu u scientificant Argand hà perfezzionatu u pezzu d'oliu. Cû avventu di l'electricità, a vita umana hè diventita assai più simplice. Cammisa per u museu di a luce in Brugge, capisce quantu a longa humanità averebbe da un focu primitivu à un sistema di lumineria mudernu.

U museu di lume in Bruges hà a so propria tenda online chì ogni cullettore pò assicurà una copia di u lampu o sconce. È per ogni sughjettu, ci hè una garantia di 3 mesi, durante quale l'oghje pò esse tornatu o cambiatu.

Cumu ghjunghje?

U Museu di Liggenu in Bruges hè situatu à a intersezzione di Wijnzakstraat è Sint-Jansplein. Hè situatu in u listessu bastimentu chì u museu di Chocolate . À 120 metri una staghjunata di Brugge Sint-Jansplein, chì pò esse acquistata da l'autobus 6, 12, 16 è 88.