Ten Weingarde


Beguinage Ten-Weingarde - a casa di e donne veduvule, chì sopravvive à questu ghjornu, guidò una strada di vita (reminiscentia di una vita monastice), ma ùn anu micca votu, ùn hà micca votu celibbu, ùn sacrificà micca e propie à favore di a chjesa. L'attrazioni hè localizzata in u picculu cità di Bruges .

Un pocu di storia

U mumentu iniziu originatu in Europa in u XIIe seculu è era di una natura religiosa. E donne chì pèrdite u so maritu duranti i Cruciati, unificati in cumunità, hà purtatu una splutazioni cumuni è criatu i zitelli. Eranu vivi in ​​una zona separata, vicinu da alti mura è un fogghiu pienu di acqua. Tuttu u setticu era situatu in un grande patiu cù una iglesia è era di e caseroni chì in u quali eranu chjucchi.

Ten-Weingarde hè stata fundata in Bruges in u 1245 da a Condessa Margarita II. Half un seculu dopu, u Beguinage si truvò sottu à l'autorità di u Monti Francesu Filippu IV è divintò cunnisciutu com'è "Principiu Rumanu". Oghje, u ventu Ten-Weingarde hè un cumplicatu cumpostu di trente casali bianchi eriggiati di u XVI à u XVIII. In u so territoriu hà una ghjesgia di Santa Elisabetta (patrona di pettu) è un museu di a casa di l'abbazia.

Beguinage oghje

U modu di u stabilimentu si trova cù un fossa di difesi cù l'acqua. Per entra in u complexu, ci vole à passà per u ponte construit in questu locu. Dopu avè supranatu l'obstacle, truvate nantu à a porta centrale di Ten-Weingarde, fatta di petra bianca, chì hè quì appressu quì in 1776. Una volta intra u tarrenu, puderete vede una statua di Santa Elisabetta, chì, secondu a tradizione, cuntinutu a sgua d'infestazione. In una di e case di l'embiu, hà una inscription "Sauve Garde", chì significheghja chì ogni persona chì hà sappiutu in difficultà quandu ellu vene quì hè prestu prutezzione è refuggiu.

Oghje, i Principi ùn viranu micca in Ten-Weingard, l'ultimu di elli falonu in u 1926, è a storia antica d'i Settimanzuri Beguinage finisci in u 2013, quandu l'ultima fugida di u mondu, Marcella Pattin, hè mortu. Malgradu questu, a storia di u Ten-Weingarde cuntinua, dapoi 1927 hè stata abitata da e monde di l'Ordine di San Benedittu, veduvi, orfani, persone in bisognu. Dapoi 1998 Beginjazh Ten-Weingarde hè sottu a prutezzione di a UNESCO.

Infurmazione utente

Per avè à u mondu hè abbastante simplice. Pudete utilizà trasportu pùblicu . A strada di Brugge Begijnhof hè di 100 metri da u locu desideratu. L'stazione di treni hè circa un kilomètre di Ten-Weingarde. Se vulete, pudete mandate un taxi.

Visita u marcatu pò esse duranti l'annu, nantu à qualsiasi di i ghjorni di a simana. Ten Weingarde aghjusta l 'assistenti da u luni à u sabatu di 10:00 a 17:00 a domicili, da 14:30 a 5:00 p.m. A porta cintrali hè chjusu à 18:30 ore. U tarifu di accessu hè. U prezzu di u bigliettu per una persona adulta hè 2 euros, per i studienti è pensioni - 1,5 eurendu, per i zitelli - 1 euro.