Notoedrosi in i misgi

A volte, cù l'animali di casa, sò stati sperimentale, è pudemu avè osservatu cumu u nostru pisci sempre tranquillu accuminciau a picca. Sì ùn avete micca attentatu à ciò chì succede, in seguita, i cumbattenti di u ghjattu pò esse ghjucatu à noi. A ragiunà di un cumpurtamentu strammi è incomprensibile pò esse u noctite. Sì u nostru cat avè micca cuntattu solu cù noi, ma à qualchì volte in u patiu o caccia, ponu accidinamente infettate cù questa alma. I carri è di l'averebbi annantu à i misgi, i cani è i cunigli, ancu ccu areni è ratati, chì duvè vole à aghjunghje.


I sintimi di notiunati in i misgi

A prucima in i misgi da a noctoedrosi si spende in a sera. A pelle hè più affettata in l'area di a testa, u gricchi, i maschi, a frunti, è ancu u terzu supranu di u collu. U gattu sdeghja, hè diventatu fiore è hà una strada dispirazioni. In i scuralli di i primi accuranu spots rougeschi chì ponu in pustule. Duranti u tempu, i pustule spiagge è e ciacchi è crosta in u so locu. Queste formazioni scumpressinu è cun elli l'animali di l'animali. In un cat non trattu, u mite, gnawing through the deep layer di a pelle, spende in u corpu, è e ferite da scarrafiate diventanu a porta di l'avenger per altri infizzioni. In i casi senza trascuratori, i sistemi nerviusi è cardiovascular di l'animal sèrvianu. Se ci carizzi e feremu u gattu, u parasitiu pò passà à noi, causendu pseudotypes. A nostra felicità hè chì i noctroidi nantu à a pelle umana ùn multiplicate micca è a pezza sparisce cù a ruscultura di a nostra mascota.

Trattamentu di i noctroidi in i misgi

U diagnosticu finali solu pò esse fattu in a clinica. U materiale chì hè scraped off hè microscòpicu, è se un ucu è i ova sò truvati, a malatia hè trattata. U gattu deve esse isolato. Per u trattamentu, l'usu acaricidi diversi, chì lubricate a pelle di un cat, dopu avè bagnatu cù zooshampun o saponu. Sì quandu u restu u bagnu chì ferma, i cacciammi cù pinzeri, è a lana in i lochi induve l'arocu hè paralizatu hè tagliatu. In nisun casu ùn trattate micca nototroidi di i misgi stessi. Assicuratevi cunsultate un duttore!