Batterie aerobic

A batteria aerobbia sò i microorganisimi chì demandanu oxigenu liberu per a vita normale. A diversità di tutti l'anerobi, anu participà ancu in u prucessu di pruduce l'energia chì necessanu di ripruducerà. Sti bactri ùn anu micca un nucleiu pronunzianu. È multiplighjate per migliamentu o dividendu è furmulanu parechji prudutti tòchi di riduzzione incomplete durante l'oxidazione.

Features of aerobics

Ùn ci parechji pirsuni sapemu chì a bacteria aerobica (in termi semprici, aerobes) sò tali organismi chì ponu vive in u locu, in l'aria è in l'acqua. Puderanu participà à a circulazione di sustanzi è pussedi bè diversi enzimi chì assicura a so descomposta (per esempiu, catalase, superoxide dismutase e altri). A risicazione di sti bacteria si faciule da a oxidazione diretta di metanu, l'idrogenu, nitrogenu, sulfur di l'idrogenu, u ferru. Puderanu esse in una larga varietà à una pressione partziale di 0,1-20 metricu.

U cultivo di i bacterzii aerobbi gram-negativi è gram-positivi ùn implica micca solu l'usanza di un nutrijentu mediu adattatu, ma ancu u cuntrollu quantitariu di l'atmosfera di l'ossigenu è a retezioni di ottima temperatura. Per ogni microorganismu di questu gruppu ci hè un minimu è una concentrazione massima di l'ossigenu in l'ambienti chì u circondu, necessariu per a so riputazione normale è u sviluppu. Allora, a reducione è l'aumentu di u cuntenutu di l'ossigenu per di u "massimu" portanu à a cessazione di l'attività vitale di tali microbicchi. Tutte e battìri aerobbi in una concentrazione di l'ossigenu di 40 à 50%.

Tipi di bacteriasi aerobbi

Per u gradu di dependenza à l'ossigenu liberu, ogni bacteriu aerobbu sò divisu in sti tipi:

1. Aziosi obligativiaerobes "incondizionale" o "strettei" chì pò esse sviluppati solu quandu una alta concentrazione di l'ossigenu in l'aire, perchè anu ricevenu l'energia da reazzione oxidativa cù a so participazione. Queste include:

2. L'aerobi opcional sò i microorganismi chì sviluppanu ancu à niveli assai minimu di l'ossigenu. Questu gruppu:

Quand'elli ghjunghjenu in l'ambientu esternu oghjincu, tali bacteriu quasi sempre a mori, perchè una gran quantità di l'ossigenu anu un'annicchia negativu nantu à i so enzimi.