Wolff-Parkinson-Sindrome biancu

U sindromu Wolff-Parkinson-White hè chjamatu a presenza di una via di pulse supplementu in u musculu cardiac. Fighjemu in più di dettu per quessa chì u sindromu si trova, è quali metudi di diagnostichi puderanu determinar a patologia.

Sintassi di u Sindromu di Wolff-Parkinson-White

Atria è i ventrizzii di u musculu auriculae pruvenenu u sangue di u sangue dapoi u cuntrariu altere. L'abbuleggiarani sò com'è u risultatu di pulsazioni urigginati da u sinu node.

U schema di u cori è abbastanza simplice:

In u sindromu, l'impetu pò andà in un passaghju, ignore u nodo atrioventricular. Dunque, questu i ventrizzi più veloce chì u necessariu per a circulazione normale.

U situu clinicu hè carattarizatu da un attaccu di tachycardia paroxismale. Cusì u paci di u sensu, cumu si a tachycardia hè datu in un cervellu. Senza senza trattamentu puntuale, a forma prugressiva di u sindromu Wolff-Parkinson-White aducta à fallimentu corativu , chì ùn pò micca curaghje per i metudi terapèuti.

Diagnostu di u sindromu WPW

L'unicu mètudu chì permette di diagnosticarà u sindrome di WPW, altri u Sindrome Wolff-Parkinson-White, un electrocardiogramu. Quandu descipribendu i risultati, l'especialista avè avutu a prisenza di una strada di pulse bypass.

In ogni casu, addunisce quandu anu un accessu hardware cum'è ultrasound è MRI, per compilà un rapportu clinicu detallatu.

Trattamentu di Wolff-Parkinson-Sindrome biancu basatu in ECG

Se u sindromu ùn pò micca cunsignà u malu di cunfortulu palpabbli, ùn ci hè bisognu di trattamentu. À un aggravatu di una stampa clinica prescrive i preparazione sighjeni, capaci di impidiscia u sviluppu di un infartu di cori:

In a presenza di a fibrillazioni auronichi cù a cunferma di u sindromu Wolff-Parkinson-White, u trattamentu di l'elettru pulse o l'amministrazione intravenosa di novocaine hè cunsigliatu in u eccu. A intervenzione cirurgia hè indicatu in a mancanza di un effettu pusitivu di a droga.