Meli Spartici - proprietà utili

I patrimonii curatori di e persone di l'abbitanti di l'abbitanti anu utilizatu da l'antica. Pitagora, chì stavanu visità à l'età di 90, Democritus, più di 100 anni, Ippocrati, chì anu in l'età di 107 anni, cunsumanu u melu è u usanu pi raporta meditali. Unipochi di i prudutti preziosi hè ancu mischju di melone, chì i pruprietivi utili sò u cuntenutivu unicu di sustanzi biututichi, minerali è vitamini.

Meli Spartichi, i so pruprietà è l'appiccazione

D 'altri varietà di l'apparenza di u celu è di i pruprietà, in i pòpuli hè chjamatu "meli bianchi". Questu hè duvutu à u fattu chì u melatu frescu hè casi culopulu è trasparente, cristalizeghja assai pianu, acquistendu un colore biancu o chiaru è una coherenza di a crema spirituosa. Havi un gustu dilicatu è un aromu diliziosu pocu, simile à l'odore di rosati.

I prugetti curatori di u melinu di u biancu sò pruposte per una cumpetizione biochimica rica:

U beneficu di u meli esparticu si trova in u so effettu incredibule in quasi tutti i tessuti di u corpu umanu:

  1. A cumpusizioni enzyme improvisa a via di a digestiva, regula u travagliu di l'intestini, stimula u metabolismu .
  2. L'antimicrobiale è i propieture curativi sò usati in u trattamentu di malatie infiernamiunale di l'organi internu è di a pelle.
  3. Una rich vitamina-minerale composte cuntribuisce à a rapidità di ricuperazione di a capacità di travagliu è à rinfurzà in tutte e corpu.
  4. L'abilità rigeneranti sò attivamente usati per scopi cosmichi è per i masajes terapèuti.
  5. L'altu cuntenutu di i minerali aiuta per trattà rapidamente l'anemia è l'ipovitaminosi.

Meli Spartic hè usatu cum'è una medicina è restorativa per una impunità brusta, espansione mentale è fisica, impotenza sessuale, disordini metabolichi. Comu agenti antibatterichi chì s'utiliavanu di rinfriscà a bocca è cù malati è malatii di a bocca, per lavà cicatrisementi ferulamenti curati, per siringe cù malati ginekoloogichi. U meli hà un effettu effettue nantu à u sistema excretori di u sistema cardiovascular, nervoso.