Casetta di Captain James Cook


Captain James Cook di Cotte, durante parechji anni, hè unu di i attraziati più visitati di Melbourne . Ci hè cunoscenza chì a chjucra fù custruita in u 18è seculu, è a cità di Melbourne hè stata fundata assai dopu, in u 19u. Un principiu intrigante, ùn hè micca?

A storia fantastica di a casetta

A chjucu era custruitu da i genitori di u famusu marinare, Ghjacumu è Grace Cook, in u 1755 in u paisolu di Gran Ayton, in North Yorkshire (Inghilterra). À quellu tempu u figliolu maiò di a coppula Cook, Ghjàcumu, era avà crescutu è si abbandunò a casa parenti, ùn ci hè micca evidenza di a so residenza in questa casa. In ogni modu, hè cunfidenza cunnisciutu chì hà visitatu i so genitori.

In u 1933, u pruprietariu di a casetta ghjunghjissi à venda. A notte sparse subitu in l'uffiziu di i ghjurnali in u mondu. Hè stata stampata in u periodu Melbourne Herald, chì hà pigliatu l'ochju di u pulitariu australianu Russell Grimevde. Hè invitatu u guvernu australianu per compra sta casa è finanza ogni costu assuciatu cù a so compra è trasportu per una distanza di più di 10 000 milla. In iniziale, u patrone di a casuzza anu una cundizione - a casa deve esse in Inghilterra. Per via di i negozii, accunsenu à rimpiazzà a parola "Inghilterra" cù a parola "Imperu" in u trattatu. Per quessa, quandu u guvernu australianu offre un qualità chì supirau u prezzu di i computti lucali più di duie volte, ùn avia nudda propiu di ricusà.

U bastimentu hè stata cuncessione in molti manufatti è embacchiti in 253 casate è 40 barili, seguiti da trasportu à l'Australia. In cunfrontu cù a casetta hè stata trasportata articuli di stedda, stati allatu vicinu à a casa è sussugauu piantatu in un novu postu. Patronu di tutta l'operazione per l'acquistramentu è a trasferimentu di a casetta era Grimevde, chì vulia fà a so cità un rigalu per l'anniversariu centenniale.

Cottage Captain James Cook hè prestu stòricu. In 1978 una strada di ricustruzzione era fatta. A grand inaugurazione di a casa cotta rinuvata fù fattu u 27 d'ottobre di u 1978 cù a participazione di u guvernatore australianu Gen. Zelman Cowell. A data hè statu micca sceltu per casu - quellu ghjornu era duoppu 250 anni dopu da u nàscita di u Capt. James Cook.

Casetta in i nostri ghjorni

A casetta hè stata vendita senza mobili, per quasi nisuna di l'articuli interni hà una relazione diretta à a famiglia di u capitanu legendariu. Ma tutta a situazione hè custituita da l'antichi objeti di l'èra in quale hà struitu u grande maritare. In più di a casetta, pudete vede l'estatua di Captain Cook, i ritratti di a so moglia Elizabeth Baths è a famiglia Cooke questa.

Cunnessu cunzidiratu u più anticu edifiziu in Australia.

Cumu ghjunghje?

A chjucu si trova in Fitzroy Gardens, in u core di Melbourne. Hè piacevule per avè in tramuntana n ° 48, 71, 75 di u distrughju - stop Lansdowne St. Ammission cost: adulte $ 5, i zitelli (5 - 15 anni) $ 2.50.