A Queen Victoria Market


Vede l'affari esotico, sipi manciari australiani, cumprà un souvenirs è solu per vede u sapori lucale - tuttu questu pò esse fatti visitatinni u mercatu di Queen Victoria in Melbourne.

Ciò chì vede?

U mercatu di Queen Victoria hè un legatu di l'era victoriana. Hè veru, si rifirisce a unicitati di Melbourne. A peculiarità di u mercatu è a scelta più larga di merchenzie hè determinata storicamente. Melbourne hè una cità multinazione, cum'è quì assai emigranti sò quì. Per u numiru di greci, hè cunsideratu a terza cità in u mondu, è a cità più grande di Italia fora di l'Italia. Ci hè ancu una grande comunità di cìnima chinesa. Per quessa, ogni ghjovanu introduttu a tradizione in a vita di u ghjornu, a cucina, a robba, etc.

Una statua di un mercatu di u XIX seculu in u stilmenti vitturinu bordered l'altri dui - i mercati occidentali è orientali, ma dopu eranu chjusi. U u mercatu petite hà cresciutu à u tempu, è oghje hè un mercatu apertu enormu di 7 ettari.

Comu a storia dice, u mercatu hè statu custruitu in u vechju cimiteru. Avà cume mi ricurdeghja di una memosa attaccata à l'entrata. Hè interessante chì i sacchetti di plastica sò prohibiti cum'è paesi di cumerci, solu e-sacchetti sò permessi. E l'electricità necessa per u mercatu hè assautatu da u sole cù l'aiutu di panele solidi. In u 2003, 1328 panele solidi sò stati furnuti in u tettu. Per 130 anni consecutivi, u mercatu opera nantu à listessu schedariu.

Pudete piglià una scursioni per u mercatu, induve un guidanu lucale per duie ore narra a storia, mostra una varietà di prudutti chì ponu esse tastati, è dopu fà un shopping faciele una tazza di cafè. U costu di a tour hè di $ 49.

In a righjoni di a Queen Victoria, i prezzi sò bassu è di domu, per vende i baciali oghje, i prezzi sò riddui dui ore prima di vultà. Ci sò parechji prudutti artighjanali nantu à u mercatu.

Chì compra?

  1. Una larga scelta di vinu da vignaghjoli lokali. Inoltre, tutti quelli chì volenu prima di cumprà, pudete tastate stu cibo inghjulius.
  2. U dipartimentu di l'alimenti hè rapprisintatu da una varietà di verdura u fruttu australianu lucale, i prudutti di cugliu (cume i cangi di cangiare), frutti di mare, cuntadini dinamichi, i casgioli è chocolati artighjanali. E, sicuru, pudete pruvà tuttu.
  3. U megliu gustu di u Mercatu Queen Victoria hè un pastellu flat betone di carne o erbe. Custa 3 $.
  4. Ricordi australiani è articuli, l'assortiment hè a più diversa.
  5. E so savoni cù u face naturale è di a pelle senza l'usu di l'ingredienti sustanzii periculosi.
  6. U famosu alimentu di strada di i 50 - i donuts americani, chì sò preparati in a cucina "nantu à roti". Diversi documenti di dulce cù un pezzu pò cumprà per $ 6 in a via di a cucina.
  7. I prodotti furali è l'alpaca di alpaca: tappeti, cuscini, ponchos, ghjucari, bufalini è capelli, è tapiseri artighjanali cù l'imaghjini di paisaghji.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à l'attrazione in e seguenti modi: