Princess theatre


Princess theatre hè una di l'attraversu di Melbourne , un teatru bellu daveru custruitu da l'entrepreneur Thomas Moore in u 1854 com'è un anfiteatro per i competizioni equestri. Hè stata chjamata Amphitheater Estley - in onore di l'Amphitheater Estley, situatu in Londra vicinu à u Ponte di Westminster. In l'anfiteatro era ancu un pezzu ghjucatu per spettaculari teatrali.

In u 1857, l'anfiteatru fù ricustruitu, a facciata restaurata è aghjustata, è u palazzu principia à esse utilizatu com'è opera di casa. In u 1885, u palcuscenu fù demolitu in parte, è in u so locu un novu edificiu in u stilu di u Sicuni Imperu criscenu. Oghje, no solu opereta opera, ma ancu musicals, cumpresi famosi famosi cum'è "Cats", "Mamma Mia", "Les Miserables", "The Phantom of the Opera" sò in u teatru.

Funzioni di u teatru

A facciata architetturale di a Princess Théâtre hè u soffiu ritrattu. U so teatru acquistatu in u 1886, dopu a perestroika. À u listessu tempu, una scala massiva di marmurina si prisintò in u foyer, è a scena accupau l'illuminazione in electricu.

Ma u principale principale di u teatru hè a presenza di ... u so propiu ghost. Hè cresce chì u fantasimu di Federici hè l'ànima di u tenor Frederick Baker, chì agitava sottu secunimu Frederic Frederich è mortu da un attaccu massivu di cori durante l'esekzione di Mephistopheles in March 1888. Quandu i esterni estendinu in u teatru, Frederic sempre surtite l'habitació in a 3a fila di l'mezzanina. Molti paludi di teatru è parechji visitatori sustinendu chì avè vistu una figura ghostly in un vestitu ghjornu.

Cumu à accustà à a Princess Théâtre?

Pudete truvà à a Princess Théâtre cù trasportu publicu - ligna di trammi 35, 86, 95 è 96. Quandu deve in u strada di Spring Street / Bourke Street.