Museu di Gold (Melbourne)


U museu d'oru (à qualchì volte chjamatu u Museu di a cità) hè unu di i brani più interessanti di u Museu di Melbourne . Situatu in a custruzzione di l'anticu tesoru, chì hà un grande valuru architetturale è storicu. Questu hè unu di i edifici d'ùmbitu più ùnicu di u XIX sèculu in Melbourne.

Storia di u museu

A mità di u XIX sèculu - u tempu di rapidu sviluppu di a minera d'urdini in massa in u Sudeste di l'Australia, "Fughjata oru". I battelli d'oratu anu avutu esse guariscutu in un locu, perchè l'autorità di Victoria decide di custruisce un tesoru. U prugettu era confusu à J. Clark - un ghjuvenu assai ghjovanu è talentu. A custruzzioni cuntinua da 1858 à 1862. In più di l'installazione di storie d'oru, l'edificu furnissi d'uffizii, salotti di cummunità è spaziu di uffiziu per u guvernatore è i funziunarii di guvernu di a culunia.

In e diverse pericardie, l'edifiziu hà stati altri organizazioni governattivi, cumpresu u Ministeriu di Finanza di l'Statu di Victoria. È solu in u 1994 u depositariu d'oru hà apartu a so porte à u publicu generale.

U Melbourne Gold Museum in i nostri ghjorni

U museu d'oru regularmente mostra exhibimenti nantu à u piriudu di u "fughjetti d'oru", chì dà impetu à u rapidu sviluppu ecunomicu di Melbourne. I visitori avè acquistatu da a storia di a minera d'urdinu, l'urganizazione di u travagliu è a vita in mines d'oru, vedi barsu di tesoru, è ancu di e specie di pezzi preziosu di u metale, di quali lingotti eranu smeltate. A replicazione esatta di u pappadore più famosa, u "Spiranza di Benessere" chì pesa 72 kg, truvata da Richard Oates è John Dees in u 1869 in a cità di Molyagul, hè 200 km à nordu di Melbourne. A ora, questu nugget hè cunsideratu u più grande di u mondu.

L'interessu hè a cullezzione d'argentu donatu à u Capitanu William Lonsdale, dopu chì ellu graduatu in u 1839 com'è u primu giuddiu di a polizia statali.

In u museu sò esicuzzioni, grazii à quale pudete amparà più nantu à a storia fascinante di Melbourne, da a creazione di u primu settore europeu in u 1835, è à l'ora oghje. In più di l'esibizioni permanenti, u museu constantemente organiza esibizioni tempuranee, participa activamente in a creazione di programmi pedagogichi per i studienti è i studienti.

Cumu ghjunghje?

U museu si trova in Melbourne di l' Est, Spring Street, 20. Hè apertu da 09:00 a 17:00 da luni à u venneri è di 10:00 a 16:00 di e vacanze è u findi. Pratu di Admission: $ 7 per adulti, $ 3,50 per i zitelli. Per accade à u museu poveru per a via di tramway Nos. 11, 35, 42, 48, 109, 112, u marcatu hè a cruciera di u Parlamentu è di Collins Street.