U museu di Melbourne


Micca da u Salone Reale Esteru , in u Carlton Park hè u museu di Melbourne, chì hè a più grande in l'hemisferu meridionale. Oghje hè stata di 7 gallerie, un vivero (per i ghjovani ricevii da 3 à 8 anni), è dinò un salone d'exhibizione, chì regula regularmente numerosi esibizioni è presenta diverse exposition.

Ciò chì vede?

Hè interessante chì l'apparizione di u costruziu sustene tutte a unicitati di ogni cullizzioni di u museu. Dopu tuttu, stu disignu hè fattu di culore di culore è vetro. L'architettu capu di un miraculu, John Denton, dice chì vulia creà una cosa chì ogni visitadoru ùn senti cusì in un altru munnu. Inoltre, un uttellu originale ùn pò esse micca sminticatu, chì significheghju chì u museu di Melbourne stalla fora da parechji altra attrazioni.

Propra u museu sò stati posti 9.000 spezie vegetali diffirenti. Inoltre, u distrittu hè abbitatu da avvilia tropica, animali è insetti.

In u complexu di u museu hè u cinema di IMAX, un zitellu è un salottu tradiziunale, in u quali sò rapprisentati i sceluni di l'animali preistorichi. Unu di l'exposition vi diciarà u visitore a storia di issu museu, partendu da u XIX sèculu è finisci cù a mudernità. Inoltre, avete a pussibilità di amparà a storia di u mondu famusu Far Lap, chì a morte in u 1932 era un veru shock per tuttu l'Australia.

L'exhibiti "Mind and Body" vi aiutanu à amparà tuttu u mondu corpo. Hè bisogna chì hè a prima esposizione in u mondu dedicatu direttamente à a mente di l'omu. "Da Darwin à DNA" hè una esposizione chì dicenu di a nostra evoluzione. "Scienza è Vita" hè una di l'esibizioni permanenti di u museu. Quì tutti pò videru u sceletu di diprotonu, u grandi marsupial, sempre vivu in a terra, u splendore giantantu è assai altri.

Cumu ghjunghje?

Fighjemu in 96 trammi è andendu à a strada Hanover St./Nicholson St.