20 fotografie potente di e donne chì pugnani per i so diritti

Duranti i seculi, e donne anu avutu prugatu per i so diritti, pruvatu à pruvà à u mondu sanu chì anu pussutu ancu u dirittu di votu, di quale cuntesta.

E donne anu sempre avutu assai ragiuni per l'urganisimu di prutesti: a lotta per u dirittu di votu, contru a viulenza, per a ugualità. In onore di a so valentazione infinita, forza di vuluntà è valutà, avemu cullatu 25 foto di protestanti di e donne di u mondu. Fighjulanu - sò pronti per difenda i so credii è interessi, e ancu, forsi, vi inspirarete per andà in a strada.

1. A donna palesa un neo-nazista cù a so bulu.

À quell'èpuca, sta foto facia assai scrusciu in i ghjurnali. A donna in a photo - Danuta Danielson - ùn pudemu scurdà chì a so mamma avia statu in u campu nazi per un bellu pezzu, u zitellu hà causatu tanti emozioni negativi.

2. A prima donna di participà à a maratona.

In a photo, Catherine Schweitzer participeghja in a Maratona di Boston in u 1967. Un omu chì intenta aghjunghje è impedisce - l'organizzatore Jock Semple. À quellu tempu, e donne era pruibitu di participà ufficiale è registratu in maratuni.

3. Dimora di photo in Cile in 2016.

A manifestazioni studienti univirsiutu addivintaru un cunfrontuportu cù l'usu di gas lacrime è di cannuneri d'acqua.

4. A zitella s'inclama cù i guardiani per non utilizate forza contru i prucessi. Foto di i prutesti in Bulgaria in 2013.

5. Una anziana donna coreana cuntene u modu di l'OMON durante un manifestu anti-guvernu in Corea in u 2015.

6. La ghjuvan pacifista Jane Rose Kasmir aggiustau a fiore à i bayoneti di i suldati. Azione hè stallata à u Pentagonu durante a prutesta in contru a guerra in Vietnam in u 1967.

7. Zakia Belhiri hè di Selfie nantu à u sughjettu di un manifestazione anti-musulmana in u Belgiu in u 2016, affirmannu u dissentimentu cù i dimustrati.

8. Una picciotta in i rotuli mostra tutte e so aspettu chì ùn hè micca solu di teme i suldati.

9. A manifestazione massima di e donne contru a prutezione di l'ameglie in i posti pùblici.

Foto presa in u metro di Varsavia in 2011. A prutesta spunta in un bànniu nantu à i funziunari à amparà in lochi pùblici.

10. Emelin Panhurst era un puliticu è un capu di fieru di i diritti di a donna in u Regnu Unitu.

In a photo, hè arristatu à una dimostrazione fora di u Palace di Buckingham in 1914.

11 A zitella balla prima di a pulizzia turca durante un manifestazione in u scumparu in u 2014.

12. Un tentativu successu di una donna di votu in u 1910.

Hè sughjettu chì, finu à u 1928, e donne ùn anu micca u dirittu di votu sanu duranti l'alizzioni.

13. E donne francese fenu cartellare elettorali durante una manifestazione in supportu di e diritti vutili di a donna.

14. A zappatu scuzzula puntu à un guvernatore in North Carolina durante i disturbi razziali in u 2016.

15 Una donna riceciata cù un pezzu in a so manu hè prova d 'arrestà l'infurzati di u furisteru in u 2013 in u Novu Brunswick.

16. Durante un manifestazione anti-guvernu in Macedonia in u 2015, Yasmina Golubovskaya in a multitùdine culava a so bocca cù lipstick rouges, è u besbu l'armaru di u polizia per tutti. Sta photo hè diventata virale.

17. A massina in protesta di u pensamentu di pensione contru à a riforma di pensione in u 2017. Frà chì i manifestanti cugliau una quantità numerosa di e donne più vechja.

18. A manifestazione naziunale in u Chile in u 2016 per a ghjustizia in relazione cù a punizioni per crimini di genere.

U principiu hè statu fattu dopu à a liberazione di u babbu per l'assassiniu di una picciutta di 9 anni, chì era strangulatu in prima, quand'era chjucu è sipoltu.

19. Una donna prutente contru a viulenza. A scritta à u cartellu leggi: "Doppu l'abusu sessuale".

20. Sarah Constantine creatu una imitazioni di sguardi cù una corda in un ponte in Parighja in 2016. I so azzioni cridenu per attentà à u prublema di l'immensu quantità di e realizazione in Iran.