Ristoranti a Parigi

A capitale di Francia hè famosa per u so amori per tuttu u gustu è rinforatu. No sorpresa, ci sò veramenti chic è boni boni. In ogni casu, per u turismu uriginale di u chjamatu ùn saria micca difficultà di truvà una istituzione cù una bona nutizie per un bellu bancari assai bellu.

Restaurants Michelin in Paris

Basta wonder how sometimes the time changes things. U direttori più cumuni di i dutcitanti, induve simpricimenti si sò stati nutati boni cafes per i sordi, hè diventatu quasi u libru più più maghjura, induve tutti i ristorante di u paese viaghjanu à pudè.

Trà i più boni pubblichi in Parigi cù trè stati da Michelin - Ambrosia . A struttura truvava u so postu sottu à l'archi in u vechju quadratu, è u decoru interni riflette u significatu di a parola "di lussu".

Balzac hà pigliatu u so postu trà i più belli boli in Parigi. Chjamru Chef Pierre Ganer hè cunnisciutu per a so capacità ùn solu per preparalli un pranzu strumentu diliziosu, ma ancu per serve.

Trà i restaurants Michelin in Parigi, L'Arpège hè ancu premiatu trè stile. U so picculu di u ristrettu di u cliente hè u chef stessu. À l'omosessinu, crea creazione artistica stupente nantu à tematichi culinarii è a cucina hè un veru performance.

No sorpresa, este restaurant hè diventatu unu di i megliu restaurants in Parigi.

Hotel ristorante a Parigi

Se u viaghju à a capitale di u romance hè un avvenimentu, gastru soldi è tempu per un get-together in restaurants expensive hè prubabilevole micca inclatu in i vostri piani. Ma questu ùn significa micca chì ùn saria micca pudè manghja manghja è satisfacente. Per esempiu, nantu à Montmartre, si trova un di i restaurants Flunch .

Ci sò parechje sti istituzioni russi. Immediatamente vene da nutà chì per i so abitanti di a cità i ristorante russi di Parigi ùn sò micca sfarenti, digià, georgiano o ucrainu. Ùn pò micca esse chjamatu u diritore, ma a qualità di l'alimentazione ùn hè un ordine di magnitude più altu. I più famusi sò La Cantine Russe , u risturante Night Nights , ci hè ancu l'istituzione finlandese-russa IKRA .