Chjesa di u Santa Sepulchre in Ghjerusalemme

Cum'è a Scrittura Sagrada dici, a chiesa di u Santo Sepulchre in Ghjerusalemme fù custruitu nantu à u situ di a crucifixione di Ghjesù. Hè quì, sicondu a legenda, fù enteratu, è poi resucità miraculously. Stu locu hè unu di i più impurtanti per i cristiani in u mondu.

A storia di a Chiesa di u Santa Sepulcher hè assai antica. A primu chiesa cernice era custruitu da a mamma di l'imperatore Constantine, chjamatu Elena, chì si cunvertiti à u Cristianesimu, in una età avanzata. Cumu hè oghje chì a famosa chiesa di u Santo Sepulchre, era in quellu tempu u tempiu di una di a divinità pagana - Venus. Intrinsenu u so dungeon, Elena era u primu a scopra l'entrata à a caverna in u quali u Santa Sepulcheru era situatu è a croce - a crucifixione di u Salvadore.

In tuttu u seculu, a Chiesa di a Resurrezzione di Cristu era distruttu à repetitu è ​​suvietà à perestroïque, è hè ancu passatu à a gestione di i reguli musulmani o cristiani. In u 1810, a chjesa fù ricustruita dopu à un incantu terribili.

L'església di u Santo Sepulchre in Ghjerusalemme hà parechji parte: u Tempiu di a Resurrezzione, u tempiu nantu à u Calvariu è a capella di u Santu Santulfu. Stu territoriu hè spartutu trà l'armenianu, sirianu, greco-ortodoxo, copto, etiopi è, sicuru, e fede religieuse romane sottu à l'accordu di 1852. Ogni cose di e fede chì u prevene in u tèmpiu in un tempu riguardu à u rigalu. Per prevene i cunflitti, i chjavi di u travagliu di tempiu sò stati manteni in a famiglia musulmana finu à u 12e seculu, induve eranu herditi da u figliolu maiò. Qualchidunu cambiamentu in a Chiesa di u Santa Sepulchere pò esse fatta solu cù u cunsensu generale di rapprisentanti di tutti i fede.

Excursione à a Chiesa di u Santa Sepulcher

Tutti i viaghji di u locu cumincianu à l'intérieur d'arcuni cintrali, vicinu à quale nantu à u pianu di marmaru si trova a so chjamata Stone of Chrismation. À questu, Nicodemu è Ghjiseppu piace u corpu di Ghjesù cù olii davanti à u funerale. Dopu à a petra, l'Igreja di a risurrezzione accumincia. À a manca di a petra hè a parti cintrali di u tempiu - a Rotunda - una sala ronda cù colonnes è una cupola. A luz di u sole penetrà in u burcu di sta cupola di a Chiesa di u Santa Sepulchere, è in vigore di Pasqua hè u Santu Fire. In a cupola sò 12 raghji, simbulizendu i 12 apòstuli, è dividendu tutti i raghji in trè parte hè u simbulu di u Diu triune.

In a Rotunda hè a Cave da a Chiesa di u Santa Sepulchere. Questa capella di marbre hè divisa in dui parti: u primu hè a Tomb of the Lord, è u sicondu hè a chjamata chjappelle di l'Angelu. Per mezu di a finestra di l'ultima hè trasmessa u Santu Fire, descendendu à tutti i parentiri in vigilia di a Santa Pasqua.

U direttu u Santu Santulfu hè una piccula caverna in quale 3-4 persone ùn ponu accade. Sicondu a legenda, u corpu di Cristu ripòsenu in u funerale. Nantu à u muru di u Santa Sepulchere sò i icone cattolici è armenianu chì palesanu a risurrezzione di Cristu u Salvadore è a Vèrgine Maria cun un criaturu in i so armati.

Un altru sacru di a Chiesa di a Resurrezzione di Cristu hè, sicuru, u Golgotha. Ci era quattru trè cristiani. I posti di duie d'elli, nantu à quale eranu eseguiti i ladri, sò circhiati in i circles negri, è u locu di a terza croce in u quale stessu Cristu hè statu esercitu era un círculo di argentu. A cima di u Golgotha ​​hè divisu in parte Catòliche è Ortodoxa, in ogni chjaru chì ci sò servizii di a chjesa. L'antica scala porta à u calabariu mudernu.

In u centru di a terza parte di u tempiu, chì hè chjamatu u tempiu di a Resurrección, stà un vasu di petra, simbulizendu u "navali di a terra". Hè in questu locu chì Diu hà creatu Adam. Hè cresce chì in u basamentu di a Chiesa di a Resurrezioni Regina Elena è visti a croce. I icone in u Tempiu di a risurrizzioni parranu di a crucifixion è a risurrezzione di Cristu.

I domicili di u tempiu di Ghjerusalemme sò imbruttuti cù mosaici cù l'imaghjini di a Mamma di Diu, u Cristu di u Salvadore, l'Archangels Michael è Gabriel, Ghjuvanni u Baptist, serafini è cherubini.

A Ghjèsgia di u Santa Sepulchere in Israele oghje hè u sacru centru di a religiù cristiana, à quale chì parechji fideli di tuttu u mondu facenu peregrinà ogni annu.