Visiti di Lazarevsky

À a bocca di u fiumu Psezuapse, chì hè à u nordu di Sochi, hè a liquidazione di Lazarevskoye. U fiumu era chjamatu in l'onore di l'Ammiragliu Lazarev, sottu cu stu guvernu in questu territoriu in u 1839 a flotta russa pattu.

Grazie à u clima umdu Mediterraniu, u microdistrittu di Sochi, Lazarevskoye, hè unu di i più grandi centri di ricuperatori di a costa di u Mar Negro di Russia. Ogni annu, parechji turisti vènenu quì à rilassate, natanu in acqua chjaru è nuvità, sunbathe in piani di guida. Oghje avemu dettu qualcosa per vede in Lazarevsky, Sochi .

Allora, i primi attriczii turistichi di Lazarevsky sò quì sottu.

Museu Etnograficu in Lazarevsky

In questu museu pudete acquistà cù a cultura è a vita di l'abitudini indigeni di a regione di u Mari Neru - Shapsugs. Quì sò reaghjuli fugliali, quale l'età di 5 mila anni. U museu hà cullucatu una cullizzioni truvata in manichi, armi antichi, armata di cavalli, usi di guerreur, oget di u ghjornu di i populu medievali. U persunale di u museu vi dicerà di a cultura di sta regione russa. Avete ammenterà a ricerca di i vestiti di l'Adygeyan, chì anu cummossu da brocade è velu, decoratu cù braid di l'argentu è u broduzzu d'oru: e femminili Shapsug eranu artighjani qualificati.

Parco "Berendeevo kingdom" in Lazarevsky

A bella attrazione naturali di Lazarevsky hè u Parcu "Berendeevo Kingdom", situatu à a vaddi di u fiume Kuapse. Quì pudete ammirazzà a cascata di cascate, u più altu di quale hè chjamatu "Berendey Beard", natu in u lavu "Happiness", visitate l'altare di a patrona di a fiera di a famiglia, a dea di Lada, è ancu fotografiatu nantu à u tronu di u rè Berendey. Dopu à a tour, pudete cena in un cozy café bosche. In u viaghju in u regnu "Berendeyev" pigliate i zitelli. A strada fabulosa ùn hè micca longa, è à a fine di quessa, i carusi viranu l'interpretazioni di Mickey Mouse, Shrek, burro e altre cartoon characters. Questu viaghju à u conte di fata seranu interessanti per l'adulte è i zitelli.

Valletta di Emerald di u fiumu Ashe in Lazarevsky

In u distrettu Lazarevsky di Sochi, i turisti anu un viaghju à u valdu di Emerald di u fiumu Asha. I rotti più interessanti seranu a Cave di i Brughji, i salti d'acqua Psydag è Shapsug. Duranti l'scursioni, pudete sparisce à a cascata di 20 metri Psydag, è cruccià u fiumu Asha nantu à u ponte di u ponte è admira a cascata di Shapsug. Dopu questu, a scursioni passa à a Witch Cave, a so prufundità hè 70 metri. In u so fondu ci hè un pianu fiumu chì si puderà mancu un barca. A percorsu sana passa trà belli furtivi di relic.

Valletta 33 Cascate

In tempu di vacanze in Lazarevsky, guarda a visita u valle di "33 cascate", chì si trova vicinu à u fiumu. Cascate d'acqua (è in casu sò 33) sò situati unu dopu l'altru, è u so urìggini hè stata rapida d'una stazione di Djegosh. E piste è l'scala di observazione sò disposti in i dui banchini di a cascata. Cascate u circondu un bè ghjacciu di bughjone fabulously bella cù l'arburetti unificati in u Red Book. L'aire più putente hè cumpratu di i phytoncides curative. A cascata hè fatta da a più alta, dece metri, cascata.

Crab Gorge

A proximità di u paesu di Lazarevsky ci hè un interessante Capicorsu di Crab, chì avete u nome da cullezioni di cilelli d'acqua fresca chì vivi in ​​u ciumi di a muntana più neve. Caminate per a caminata forestale chì guida à a gola, pudete amparà a natura stupente. In u Gargudu di Crabbe vi vede i Fonti d'Adam è i Sirenidi. A prufundità di u Cananu di Crabu hè di 10 metri. Ci hè ancu una piccula cascata di cascate è laghetti chjuche, induve pudete ancu natà.