Cumu si mette un lettu in l 'alcuna?

Di sicuru, u lettu hè l'attribuale più impurtante di l'abitudine, perchè hè assai impurtante per piazzallu. Sì a stanza hè stretta, allungata o troppu chjuca, questu complica u prucessu tutale di dispunizà u mubile. Quante parechji volte ci sò stati dumanduleghji induve mette u lettu in l 'uttellu correttu, è ogni volta avemu spiccuvatu in cerca di a suluzione biera. In questu articulu avemu aduprà cun voi uni pochi consiglii nantu à a sceglie u locu per u vostru lettu.

Cumu si mette un lettu in un spaziu ristatu?

In un spaziu stretta è larga, u lettu pò esse situatu nantu à a cammara o longu i mura. Sceglite l'opzione truvarete, avete bisognu di cunceta a dimensione di u lettu è a stanza. Sì avete un lettu doppiu, da quì à i dui costi duie esse un spaziu liberu, chì saria 70 cm vicinu à ognuna. Questu hè applicatu à tutti i tipi di cameri. Cù stu arranzu, l'area di dorme è assai cusì è cunfortu.

Ma unni si metti u bedu in l'accògliu, se ne avete bisogna un altru vestitariu , una tavola di travagliu in u spaziu ristrettu , o pè selezziunà un spaziu per l'esercitu, è u territoriu ùn permettenu micca fà? Dopu, a megliu opzione hè di colpi u lettu in tutta l'abitazioni, perchè u passaghju liberu esse fermu solu una ma ti liberate un preciosu spaziu. Se a camara hè tantu estreta, è ùn pò micca mette u lettu, pudete mette nantu à i muri, è permettenu un accostu liberu. Questu, per suprattuttu, ùn hè micca assai piacevule, ma hè praticu.

Comu pudete vede, pudete mette u lettu in un spaziu ristatu in modu diffirenti. In ogni casu, sicondu i richieste ergonomichi, ùn deve esse in contru à u muru induve esse una finestra, ùn hè inseguro è micca còmico, perchè hè megliu per pusà a volta à a finestra.