Ciò chì ci sò vitamini in u feijoa?

In l'inguernu, duranti una mancanza di vitamini, quandu l'uttene è i bassini di i venditi di strada sò poviri di ligumi è frutti, cusì necessariu à u corpu, u feijoa chì vinarà in u salvamentu. Questa bellezza subtropica pare avemu a vendita in a fini di u vaghjimu, è pò esse manghjatu da uttrovi à ghjennaghju. Prima di vultà in una considerazione pienza di a quistione di chì vitamini sò cuntenuti à u feijoa, ùn serà micca sferivante per mencionà a so cumpusizioni minerale.

Composizione di Fiddiana

Hè cuntenuta varii macro- è microelementi (calcium, cobre, iodine, zincu, potassiu, fosforu). In quantu à nutizionale, feijoa consiste di grassu (0.8 g per 100 g di pruduttu), prutini (1 g per 100 g di pruduttu), carbohydrates (14 g per 100 g), 3% pectin, à 10% di zuccaru, circa 90 cumposti d'olii essenziali, l'acidi saturati (0, 5 g), grassu insatuatu (0, 2 g), fibra dietetica (10 g). Impurtante hè chì in a delicatessitude subtropicale facià hè un magazinu di e seguenti vitamiche:

U più interessante hè chì u fruttu hà un gustu astringente solu perchè hè in u so buccia cuntene un gran numaru di diffirenti cumerci utili (nclusivamente fenòlici).

U cuntenutu di iodu in Fiddiana

Hè bisognau dettu chì, in a so cumpusizioni, ci sò composti di iodine, chì sò carattirizzati da una solubiltà veloce. Hè nutatu chì l'arbureti feijoa ùn cresce micca solu di a brisa di u mare, chì porta i retenzioni di ioghju volatile. Allora, per 100 g di u pruduttu s'incorpora à 0, 6 mg di u 53 elementu di a tavola periculi.

In u munnu di a pianta, da a quantità di iodu, questu fruttu hè supiriore à laminaria o mari kale.