Jennifer Lopez hè u primu sustintamentu globale per i diritti di e femine è donne da l'ONU

L'altru ghjornu in New York, Jennifer Lopez hà ricivutu l'estatutu ufficiale è rispunsabilità di l'avvucatu glubale di i dritti di e donne è di e donne da l'ONU.

Per Jennifer, a participazione à l'avvenimenti caritatii è educativi hè familiar, micca solu onore. U cantante hè statu longu participatu à i prublemi lege è medica in u campu di a prutezione di e donne, pò spessu vista di quelli invitati à participà à e attività à studià è prutege i diritti è liberi di u genulu.

Famiglia Famiglia Lopez

Uni pochi anni fà, cù u sustegnu di a so sughjettu è a so cumpagnata Linda, a Fundazioni Famiglia di Lopez hà apertu. Ci hè parechje prughjetti successi à u cuntestu di u funziunamentu, cunferenze nantu à a sperienza di i sperimentali di i travaglii suciali, e numerosi visitati à i centri medichi di i zitelli è, sicuru, supportu legale è medica per i femine è e donne.

Leghje ancu

A l'accolta, Jennifer hè accumpagnata da l'amatu Casper Smart, era felice. Regina di u Jordan Rania, chì non solu felicità à Jennifer Lopez, ma ancu offre u so sustegnu in tutti l'aiuti in u framework di l'assistenza medica à e donne è u zitellu, visitate a festa di notte in New York nantu à l'occasioni di l'attribuzione di u cantante.

Jennifer Lopez hà noteu chì u rolu impurtante in a so vita hè ghjucatu da a famiglia è di i zitelli, perch'ellu hà sferitu cù u travagliu di l'ONU è hà da fà u so megliu per implementà è rinfuzzà i diritti è prutezioni di genere.