Una settimana prima di u stangiu menstruale

Parechje donne riripendu sintomi incosciati à i tempi critichi. Solitu si làcenu per l'apparenza di prublemi di u pelle, inchieru di u pettu. Hè spessu dicenu chì una settimana prima di u stomacu di u mese. Ogni nanna hè ùtule à sapè ciò chì cambia in u corpu accumpagna u ciculu menstruale. Hè impurtante ancu di cumprenderà i modi in quale pudete praticà a vostra cundizione.

I ragiune chì u stomacu doli una simana prima di u messu

Unu di i motivi sò i flutteri hormonali, chì in u corpu di una donna sò solu forse inevitabbili. U livellu di a progesterona s'arrivela in a seconda fase di u ciculu, ma più vicinu à a menstruazione accumincia a diminuisce. Ghjè in questu piriudu chì a zitella pudete avè parechji sintomi eccezziunati, per esempiu, u dolore abdominal. Ma in casu duvene induve u livellu di l'hormone hè ineppu bassu, u malacquette torna intoleranti. Questu prublemu deve esse risoltu cù un ghjinògliu.

In questa periodu, u nivellu di endorfini crescenu, chì causa u dolore, irritabilità, lacrime. Inoltre, prima di i ghjorni crìtichi, l'utru in oti. Questu hè ancu esce perchè una settimana prima di u stomacu di u mese.

À a fine di u ciculu, u corpu s'acumula fluidu, chì face una viulazione di u equilibriu elettroliticu è provoca u dulore. In ocasi, i figlioli anu da l'ovulazione tarda è u dolore hè causatu da questu.

Ma in certi casi, a disturbazione di benessiri prima di ghjorni crìfici ùn hè assuciatu cù u ciclu menstruali à tuttu. U maladiscenu pò esse causatu da prublemi:

Se a zitella hà regularmente un abdomen abituale di un mesi prima di u mesi, hà bisognu à parlà à u duttore. Solu un spéciale ùn sapendu quale chjamava stu statu cunnessu.