Pruvendu di u tumore di u lignu benignu

Di i tumuri di u mungulu, i più dipertamente diagnosticati sò diverse variazioni di u fibroadenoma è u cyst. Meno comune hè u papilamentu, situatu à l'internu di i canali di a glàndula. In cunnessione cù l'aumentu di u nùmeru di casi di patologìa maligna, qualunque educazione benigna necessita un diagnosticu curretta è trattamentu puntuale.

U trattamentu di un tumore benignu di u pezzu pò esse divisu in ticzoniu terapèuticu conservadoru è intervenzione kirurgia.

Trattamentu cunzultativu di neoplasmi benigni

A terapia cunzuravule hè l'observazione regulare di a dinamica di u sviluppu di tumore. Comu regula, u trattamentu di droga per tumuri benigni situati in a glàndula mamaria hè micca applicata. Pudete aduprà preparazione omeopatica è a base di lettini chì cuntribuiscenu à a normalizazione di u fondu hormonal. Un esempiu di tali droga è Tazalok, Mastodinon.

Comu un passu assicurativu in u trattamentu ùn impediscenu u cumplimentu di cunsiglieri dietetichi. Una nutrttiva propicia nurmalizzeghja u metabolismu e improvisa u funziunamentu di tutti l'organi.

Trattamentu cirurgici

Caccià un tumore benignu di u prugna hè necessariu in questi circonvenzii:

Normalmente sò dui tipi di cirurgia:

  1. A reseccion Sectorial - Elimina tuttu u segmentu di a glàndula mamaria chì in u tumore hè situatu.
  2. Enucleation - un tumore hè secretu da i tessuti circundante, è solu neoplasimu hè eliminatu, senza escisione di tissuti circondi.

Durante una operazione per sguassà un tumore benignu di lignu, studiu histologicu di u materiale eliminato. Questu hè fatta per escludiri mudimenti maligni chì pò esse dumandà una estensione di l'intervenzione kirurgia.

U stapling kirurgicu hè realizatu da una sutura cusmetica. Dopu un pocu tempu, i filamenti dissolve, è ùn ci hè praticamenti nudda traccia di a cusgitura.

Malgradu i boni risultati, u trattamentu kirurgiariu ùn dà un 100% garantimentu di ridivulu di a patologia di u pettu. Sì i fatturi predisposti sò prisenti, un tumore benignu pò ricurdà.