U meniscus medial

Per assicurà un prossimu lettu, a mobilità nurmale è l'amortizzazione di l'intrecciate articule, ughjincu di u tessili cartilaginanti, chjamati menisci, sò situati. In ogni ghjinochju sò stati, internu è esterni. Hè custruitu di 3 parte: u corpu, u cornu prima è di u tornu. U meniscus medievale o internu hè menu mobile. In vista di questu, hè sughjettu à parechje ferite è i mudimenti degenerati, spessu irreversibile.

Severu danni à u meniscus articulu di u corpu mediale

I lezii non-perikulu di a strata cartilaginosa sò:

Tali danni hè accumpagnatu da u sindromu di u sonu agutu è i signali di l'inflammazione, ma sò sforzà per a droga-terapia cù drogues anti-inflamatorias non-steroidali è i sposti di chondroprotectors . Per regula, dopu à 2-3 simpanii, tutti i manifestazioni clinichi di a patologia scumpressinu micca, a mobiltà di a cumulazione è e funzioni di e extensor sò restituiti.

A rupture or separation of the meniscus medial of the knee joint

U traume scrittu hè cunsideratu una ferita seriu, cum'è pruduce à u ciucimentu di e tombu di a cugliera cartilaginosa in a riunione inglierta, forti, allora cumpiabili, di restrizione di a mobilità di ghjinochju. Sta patologija hè ancu accumpagnata da u malu severu è i signali di inflammazioni.

Inoltre, a rupture of the posterior or anterior horn of the meniscus medial pò provocar degenerative changes in the knee joint of a nature irreversible. Hè ridinata in cumpatibuli perpetuali è ancu incapacità sussegwenti.

U danni à a cugliera cartilaginosa hè tratta da quistione. Doppu a cirurgia, un rumore longu di medicazione restaurata è fisioterapia hè diretta. Inoltre, u prugrammu terapicuu hè prescribed, è eserciziunà speziale sò realizatu per nurmalizà a mobilità di a cumunione.