Per a prima volta, e donne di Delevin facia una entrevista franca nantu à a so zitiddina

Forsi ùn ci hè nisuna persona chì avissi interessatu a moda è ùn senti micca u nome Delevin. E tutti graziosu per u fattu chì unu di i mudelli più populari di u nostru tempu - Kara Delevin spessu sottumette à i podio è e cose di glossis. È hè ancu un favurellu incridenti di a fauna è di un filantropu. In ogni casu, oghje ùn hè micca solu nantu à ella, ma di i so frudi - Poppy and Chloe.

Poppy, Kara è Chloe Delevin

L'heroina principessa di gloss Porter

A publicazione Porter preparava una sorpresa assai interessante per i lettori: in l'affari di Marchanu anu una entrevista exclusiva cù i so Delevin, in chì diceranu chì a so zitiddina hè ricurdata cun horrore.

Pare chì puderia esse ghjocu: una famiglia assicurata, a megghiu scola in Londra, è l'esercitu di parechji volte, ma, si trova in a so famiglia, i tempi tristi. Allora, Poppy remembri 1998:

"Sugnu solu à 12 anni, è Kare era generalmente 6. Prima ùn pudemu capisce ciò chì era succorsu à a mo mamma, ma vulemu cunsigliu spiegatu ch'elli eranu drogi. A mamma anu accettata l'eroina è i so attacche pò esse paragunate à sceni di pelle di horror. Ella chianciva, ghjustò i platti, era sulu locu. Hè scantatu cusì tantu chì ci avemu martellatu in a nostra camara, è a porta era chjachjata cù una chjave. Kara stava assai teme di dorme sola in u so lettu è hà rimpiatatu annantu à mè à a notte.
Poppy, Kara è Chloe cù i so parenti - Charles è Pandora Delevin

Dopu sta sta storia cuntinua Kara:

"Per mè, u cumpurtamentu di a mamma era una cosa pocu cumpatibile. I so attacche aghjunti à u puntu chì aghju principiatu in drogi in a mo ghjovacci. Allora hè vinutu à quessa ch'e aghju cuminciatu di cutà e mani è purgà. Mi vulia moriri. S'ellu ùn era micca per i sureddi, pensu chì tuttu finiscinu quasi malamenti ".

Chloe hà dettu ancu un pocu nantu à Pandora Delevin:

"A nostra mamma hà pigliatu drogheri vicinu à noi. Percusu Karu è Poppy ùn sò micca solu com a fratelli, ma ancu com'è amichi cercati. S'elli mi dumandinu di ciò ch'e faria per elli, a mo risposta seria in unequocale: "Tuttu".
Chloé è Cara à a festa di Poppy Delevin, 2014
Leghje ancu

Pandora Delevin hà publicamente infurmata di drogu

Quantu u fattu chì parechji anni mamma Poppy, Chloe è Cara piglià droghe, u publicu ùn hà micca apprezzatu, ma u zitellu è ùn hè micca impegnatu à crià e figliole - sempre cunvalidatu. In u so memoirs in u 2015, Pandora hà dettu chì u seguitanu di utilizà droghe è alcol. Eccu i linii in u libru:

"Pardava per un bellu pezzu cù questa dependenza. Avà hè assai difficiule di sapè ciò chì aiutò à l'eroina è a miseria, Pensu chì a diprissioni. Ella tortura mi tuttu a mo vita. Atttèsti dopu ghjucà nantu à mè, da liberà. In 2014, aghju avutu mai più dipresione. Puderete durà oghje nantu à u lettu è guardà à u focu, senza sapè cumu campà. Allora vogliu vulia mette in suicidio. U mo duttore spiegà à mè chì sta cundizione infatti malati neurologichi. Avà tornu à un corpu di trattamentu.

A strada, oghji cose più megliu cù Pandora Delevin di più di 2 anni fà. Ellu cuminciò à studià a moda è travaglia cum'è un pruduttore di vestibulariu in a ridisana di Selfridges di u RU.

Pandora Delevin