Pensamentu creattivu

In vista di i pittura di Picasso o di novi invenzii tecnichi chì facenu a vita più faciule per l'umanità, invintatevi cumincià à pensà cumu l'idea di creà una tale obra maestra pudaria sviluppà a cume di una persona! In fattu, tuttu hè simplicemente simplice è pò diventà un persona straordinaria quasi tutti. Ma cumu sviluppu un pensamentu creattivu, impediscenu di pensà à i patogeni è push the boundaries of the usual understanding of the world? Dopu tuttu cuntà in modu.

U sviluppu di u pensamentu creattivu

Per insignà à una persona, u pensamentu creattivu ùn hè micca un pratiche simplice. In particulare, da a zitiddina ùn hè micca adduvatu à fantasizing è propensu à raziunalità. In ogni casu, se vulete, quasi tutti, anche di l'età, pò principià pensà moddu. Ma prima di sta succorsu, vale di ricurdà quarchi regule impurtanti:

  1. A nostra vita hè una cunseguenza di i nostri pinsamenti. Ie. ogni passu à a vita una persona facenu grazia à l'idea chì hè nata in u so capu.
  2. U pensamentu di penseru umanu hè unlimited. Pudete generà pinsamenti in ogni direzzione.
  3. Una persona pò fà qualcosa! Cusì, pò cumprà tuttu ciò chì hà cuncipitu è ​​ciò chì crede.
  4. L'imaginazione hè più impurtante ch'è qualsiasi fatti è argumenti, è regule u mondu.

Dopu avè maestru di sti règuli è avè crede in sè stessu, qualsiasi persona pò viurtà a muntagna. Per esempiu, basatu annantu à e carattaristichi di u mondu mudernu, u pensamentu creattivu facilitanu perfetta in l'affari. Ùn solu ùn si permettenu micca e sucità più riesciuti, i prughjetti sò interessanti, è i bè ghjocanu à a dumanda. A bona pratica di generà idee ingenevuli è in solidu idee spende i citatori ordinariu per creà u so propiu affari, chì face i riti è successu. Ma s'ellu hè micca avutu sempre, avete bisognu di cumincià cù fede senza cunfluenza in sè stessu è principià cù tecniche di pensamentu creattivu.

Metodi di Pensamentu Creativi

A tecnulugia univirsitaria di u pensamentu creatu, sfurtunatamenti, ùn hè micca stata inventata. In ogni casu ci sò parechje scelte per u so sviluppu:

  1. U metudu di circà l'alternazioni è l'analugii. Caractrenziatu da u pensamentu spontaniu incù parechji funti è solu solu. Ùn precisa micca un travagliu specificu nantu à ogni opzione chì hè nata in u capu. Cusì, permette di truvà una solu suluzione, utilizendu l'sperienza accumulate per a vita.
  2. Guessing. Ci hè chì parechji situazione chì hè impussibile di pensà à u cursu di e so azzioni. Hè in questu casu chì hè megliu di cunfondà u vostru cereu è agisce cù l'instinctu per risultà a incertezza. In altre parolle - fede a vostra intuizione.
  3. Brainstorming. Stu mètudu pupulari hè statu creatu in i 30 di u 20 seculu. A so funzione hè a pruibitu di critica, questu hè, si separassi da a generazione di idee. Per esempiu, u gruppu compone di 10 partecipanti, in 40 minuti avianu a ripresa di spressione e so idee nantu à u tema. Qualcosa fantasia hè permessa: da ghjucatu à fantasia è erronee (ùn pudere micca criticà e l'idee sò benvenuti). In un certu momentu, un agiotage cumencia, in quali idee sò furmati involutàbbili trà i participanti è u moveru accumincia a prupone l'ipotesi più incredibuli. A fine di u splutazione hè dinò un analisi detallatu è a valutazione di l'opcions chì proposanu i participanti. U vantaghju principali di stu metu hè l'esperienza di u pensamentu non standard, chì ogni participante acquistenu.
  4. Mental cards. Una tecnica maraviglia di pensamentu creattivu chì pò esse adupratu per decisione, raccondate infurmazione nova o organice u pensamentu in a vostra testa. Cumu travagliu cù e mappe:

A tècnica aiuta à scrive un diagram di relazioni, richiamà punti impurtanti di u prublema è rinuvià l'imagine visuale di u prublema chì deve esse risoltu.

U pensamentu creattivu pò esse ancu sviluppatu cù l'aiutu di puzzicheghji pocu. Eccu alcuni exempli di prublemi cù un "tructu brutta" è l'opzioni per risponde:

In u listessu modu, pudete metterà solu u prublemu di u libru di i zitelli per a matematica. E in u futuru, è ogni cosa difficili. A cosa più chjaru hè di sapè micca di attentu à u patronu di pensà, per esse più confiante è di crede in u putere di u vostru pensamentu!