Cucurbitele: cultivazioni

U foncu hè una pianta oleosi essenzia di a famiglia umoristica. A so radica hè gialla u carica. U ziziu di a pianta hè diretta, cuntene fogli di una forma triangulae. U tufoninu è a foglie sò cuparti cun blomu blu. U ciuri cù fiori gialli chjucchi, cullucatu in inflorescenza - umbrellas. U foncu hè un culore grisgiu-culore di forma oblunga, è in u fruttu sò parechje petite fossi. A pianta fala in l'estiu, i so frutti riunendu in u vaghjimu.

A pianta di ferulaghja curativi hè assai utile per a salute umana. Hè cuntenuta parechji vitamini, hà pruprietà antibacterial, colerèticu è diurettiche. I Pacienti cun altertazione di a mutilità intestinali sò utile in funghi è un antispasmodic. Inoltre, l'effettu finocchientu nantu à u sistema nervu umanu. U so oli essenziale aiuta à eliminà tossini è toxini da u corpu. Hè un spettaculu expectorante è antiinflamatori, hè utile per ipertensivi è nuclei. Hè ricumandemu d'utilizà l'oliu fondue per dysbacteriosis, cistitis, hepatitis e altre malatie. Ma hà ancu avà contraindicazione - ùn pudete micca aduprà per i zitelli è e donne durante a gravidanza.

Varieti finori

Ci hè un sicretu durante a sceglie un pruduttu di firmacellu: deve esse sceltu in cunfurmità cù a stagione di l'annu in quale vulete plantà. Se, per esempiu, a variità di vaghjimu o di primavera cume in l'estate, allora i vegetali passanu à a freccia.

In generale, u frisnu è populari cun l'abitanti di l'estiu. L'arbulu fraguali fragranti cresce à dui metri d'altura. Utilizatu comu un cundimentu piccante. U foncru comunu hè spessu cunfusa cù l'aneto. In ogni modu, u fonullu du un gustu è l'oliu peculiar.

Varietà di fiurenzu vegetale Florentine, forma grossa italiana formata di bocca. Da questi croccante, facenu insalate, stanu. I fogli di fi lenteur de sa fettura in forma fresca è secca sò usati cum'è condimenta per i piatti. È i frutti sò usati in cunsirvazioni, in pane è confettarii, in a fabricazione di prufumi. I varietori dicurativu ricunnisciuti di l'u fondu Purpureum è u Bronzu Giganti sò assai eleganti: i ghjovani foglie d'una di elle sò purpura in bronze, più tardi sò frischi. È lasciute di un altru uruguaiu sò ramu in u primu, è sò turnate in bronzu brunisimu.

Cumu campanu fiuile?

Eccu alcuni ricordi annantu à u fogliu. A pianta hè unpretentiosa è capriciosa. Prima di cultivà, u lettu deve esse sbagliatu è aghjunghje circa 10 litri di compostu per metru quadru. Cusì curate un novu annantu a terra cun compostu, è u giardinu hè prontu à cultivà. I sementi sò primi beni friddi in pilu, poi trasplantatu in tanta o castagni è cresce i pianti. Sì pezza semu in un invernamentu, pudete fà, apprufittendu i pianti, è immediatamenti in a terra. I mudiculate sò megliu à cultivà u molusu vegetale, è per fighjà verdi, pudete fugliate e mancu in a terra.

Finocchio - care

Cogghiassi di finchile ordinale hè simplicemente è cunsiste di regu regulare di a pianta, rinfriscanti e fugliale cù ferti di nitrogenu. Ma per piglià a cura di u fondu di molusu hè più prublema. In più di l'affittu constantemente di u tarritoriu è di l'acqua regula, hè bisognu di piantaghja pocu à a pianta dopu à a basa di e foglie cumincià à garganta. À u listessu tempu, u Kochanchik addiventanu biancu, micca verde da u sole. Altra opzione - per aghjustà a terra nantu à a basa di a pianta cù carta chì ùn permetti micca passà u sole. Fiurenne di u pianificatu in u vostru situ è ​​ùn avete micca disprezzate. Stu staciò spiciale maravigghiusu vi darà vitamali è medichi cultivati ​​cù i vostri mani.