Criditatu di l'aranciu di u marnu da i zitelli

Portulac hè una pianta annuali assai populari entre i nostri jardine. E assai brillanti è belli fiori di parechji culori cumposti principarmenti di sfumezdi di giallu, rosa, aranciu. Hè un arbulu chjaru assai culu cù fogli, chì pareanu aghji, ùn criscenu micca in una altezza di più di 20 cm.

A pianta hè assai termofilosa, u periodu di fioritura accumincia in u ghjuni, ma se a temperatura ca perchè à 9 ° C, a fiuritura sarà nunda.

Portulac - Growth and Care

Potpulak terry hè cultivatu da e manni, cum'è qualsiasi altri tipu di porcellana. I sementi di sta pianta sò assai picculi, ma anu una bona germinazione. Per quessa, quandu si cogliu, ùn andate micca troppu ghjustu - i timidi di siminari ùn deve micca densamente quasi nantu à a superficia di u locu.

Dopu fruttivà, copre u cuntenenu cù una film. Per crecià un casumellu hè necessariu in un locu luminosu. Ùn bisognu di moisturizarlu cù regularmente.

In parechimi settimani vi vede u primu fruttu, quandu si averebbe questu, puderete sguassà a film. Mentre chì i frutte sò chjuchi, ùn deve micca spulatu - sprinkle better.

Portulak - piantazione di sardegna è cura di i pianti

A piantazione di e zizei devi esse principiatu in prima di marzu. Per u growimentu, pudete piglià un terrenu di giardinu cù turf. Ricurdativi chì u territoriu ùn deve esse cun turbia è organica per ùn micca per causà malatie fungi.

I piantini mensili si deve avè scumpatu senza falla. Cu curaggiu tutti i pianti ghjovani esse bisognu à migliurà in cuntenenti distinti, senza danni à u sistema radicali. Dopu u trasplante, scorrini è postu nantu à un locu assolatu è squadre davanti à u calore nantu à a strada.

Quandu a porcellana da e crescenu hè ghjustu è forte, è a strada hè diventata, si deve trasplantatu à a terra aperta. Scopre è purifichèghjani i biscotti di u paese per u sembra. Hè cunsigliatu di cultivà una perle-calce in a mane dopu o sera.

A pianta deve esse cusì chì a distanza entre elli ùn hè micca menu di 15 cm. È ùn vi curagiu chì i vostri pianti sò assai picculi - anu prestu prestu è cuglie u voiu.

Dopu a pianta nantu à a terra aperta, avete umiettu cum'è questu quì si chjinu, è quandu u portolac hè arraggiatu, pudete fà più menu spessu.

A pianta cum'è una gavaglia ùn deve timore è energia per i so cura. Questa stagione miraculosa ùn hà micca bisognu di ferite in tuttu, ùn deve micca esse chjapputu, è hè assai resistente à malati è peste.

U solu esigenza hè di rigiunamentu periculu di a pianta. Ricivendu a regola curretta, vi cuntentate cù u portolac cù a so splendida fioritura, ghjusta à u tardori.