38 di e più straordinaria sculture in strada

Sè decide di andà in un locu, definiscemente nantu à i ritratti di i più maravigghiati. Sculture interessanti chì serebbe meetu, sò adattati per questu, è ancu pussibule.

Sò pare ch'elli intratceri è vista è lenti. Creatu in tempi diffirenti, da parechji materiali è a diversità di l'stile, sò uniti di una - sti sculture in strada facenu a cità unica, attraente è inesguale.

1. "Disclosure", Paige Bradley, New York, USA

"... finu à avè cumbattutu i mura in u nostru ghjornu, ùn avemu mai espresi quantu forti sò veramente". Cusì l'artistu americanu Paige Bradley spiega u significatu di a so scola di bronzu chì porta a fama.

2. "Dancing with a Dandelion", Robin White, Staffordshire, UK

Sì stati attraversati in u monicu magicu di fuddi, vi scurdate di u travagliu di u Robin White britannicu, chì hà creatu una seria di sculture parellè parolle. Ogni fata havi un bastimentu d'acordu, ligata da una strata di metalli "musculi", chì in turne hè chjucu cù "skin" di fine filatu.

3. "Allegoria di l'Apeninisi", Giovanni Giambologna, Toscana, Italia

Notturmenu da Florence, in u parcu di a villa abbandunata Pratolino, una pussibile di u famu Clan Medici, hè una scultura di pietra di 10 settimane da u travagliu di u famosu scultore Giovanni Giambologna. L'scultura representa u Dieu Apennines, pressendu a testa di u mostru cù a manu, da a bocca di quale a pianta beata.

4. "Amuri", Alexander Milov

Questa scultura d'Odessa Alexander Milov puderia vedà solu in u festival americanu Burning Man in u desertu di u Rock Black l'annu passatu. U travagliu hà rializatu u cori di parechji visitatori à u festivale è truvate e so fanni nantu à Internet grazia à a so forza piercing. Sfurtunatamente, mentre chì per questa ughjettu arti voluminoso (17.5 m length, anchura 5,5 è altezza 7,5), u locu ùn hè micca truvatu nudda parte.

5. "U putere di a natura", Lorenzo Kinn

Forsi l'antichi èranu ragiuni quandu creàscultu in onore di i dii per apprezzà a so còllera. Questu pensamentu inspiratu l'artistu italianu Lorenzo Kinn per creà una seria d'scultore, stabilitu in diverse cità di u mondu. A figura femminile di 2,5 metri simbolizza a matri natura, chì wildly untistiscia u globu. Misericordia da l'effetti di l'uragani in u Tailanda è l'Stati Uniti, l'artista creò una allegoria per vede cumu fragiliu u nostru mondu.

6. "Mustangi di i Colina", Robert Glen, Irving, Texas, USA

A so cumpusizioni sculpturale hè a scala equestra più grande di u mondu: 9 mustangi in una scala da 1 à 1.5 sò spiegati nantu à l'acqua, e fontane sò sbattuta da sottu i cavichje, chì creanu un effettu naturale di spray. U travagliu simbulizeghja a rapidità, u dirigenti è a liberta innesistenti in l'animali chì vivianu in Texas è in u statu stessu in u tempu di u so sviluppu.

7. "U Ghost Black", S.Jurkus è S. Plotnikovas, Klaipeda, Lituania

A eerie sculture di bronze reminds d'una vieja leggera, sicondu a quale u guardiastru di u castellu assesi occupanu un ghjustu chì l'aviricatu chì a fortissimu puderia micca esse riservazioni assicurati, esse scumparse senza seguimentu.

8. "Caring Hand", Glarus, Suisse

Sta scorta straordinaria pò esse un simbulu di cura per l'ambienti.

9. Libertà, Zenos Frudakis, Filadelfia, Pennsylvania, USA

"Sta scultura personificà u desideriu di a libertà per a creatività", spiega Zenos Frudakis, un Americanu, spieghendu u significatu di a so cumposta di bronzu.

10. Mihai Eminescu, Onesti, Romania

Una scultura inusuale di dui alti metallichi, i rami chì formanu a faccia di u poeta-decadente di u Moldavanu-Rumeno di u XIX seculu Mihai Eminescu.

11. "L'omu di a Rain", Jean Michel Folon, Florence, Italia

Scultura di l'artista belga Jean Michel Foulon hè in Florencia, Italia.

12. "Stairway to Heaven", David McCracken, Bondi, Australia

L'scultura di David McCracken hè una illusione di l'infinitu, ricurdannusi l'associazione cù a cumpusizioni di cultu Led Zeppelin.

13. "Eccu avutu!", Herve-Laurent Erwin

Un giant de poliestirenu sviluppatu da sottu u pasturevule, sia da sottu a manta, hè statu trasmessu in u 2014 in l'espanzioni annuale internazionale d'arte contemporain in Budapest. U valore di a scultura, creatu da l'artist Ungherese Hervé-Lorent Erwin, pò esse definitu cum'è u desideriu di libertà, cunuscenza è di dinamica. Dopu un successu rotundu in Budapest, l'scultura hè stata in l'Ulm alemani à teme à i turisti disprosi.

14. "Mitamorfosi", Jason Dekers Taylor, Grenada

26 figghi di cimentieru di cimentu à una prufundità di quattru metri sò una di e cumpetizione più stradale installati in u Parcu Moliner di u Scogliera sottucapu in u Caribe. A compositura sculturale pesa 15 tonni per resistentà forze currenti è mare. U ring of children simbulizeghja u ciclu di a vita è a responsabilità di l'umanità per u statu di l'ambiente davanti à e generazioni futuri.

15 "Rain", Nazar Bilyk, Kiev, Ucraina

Una figura di bronzu di dui metri cun una vasata di veru giacchinu nantu à a so faccia simbolizza a unità di l'omu cù a natura. U travagliu hè stallatu nantu à l'avenue Paesaggio in Kiev com a parte di un parc astuniu di sculture.

16. "Sower", Morphay, Kaunas, Lituania

Questa scultura si fa riferimentu à l'ombra, "vene à a vita" solu à a notte, quandu e stele, fattu nantu à u muru inseme à a figura, sò significati.

17. "Funnicate", Melbourne, Australia

Prima di u majestu edificiu di a biblioteca statica in Melbourne, pare chì una altra libreria hè sfata, u cantonu di a facciata sempre visibili nantu à a superficia.

18. "Dio di Guerra", Jingzhou, Chine

L'escultura di 48 metri, chjucata cù 4000 plates di coperchio in colore, si sviluppeghja in un pedestal di 10 metri è hè un simbulu di justizza.

19. "Hippos", Taipei, Taiwan

I figuxi di i puptaimudi di natationi, deprezzati per chì sò spaziu vistu nantu à a superficia di l'acqua, sò stati in un zoo di Taipei.

20. "Calzature su misura di u Danubio", Gyula Power, Budapest, Ungheria

U memoriale di e vittimi di l'olucaustu hè basatu annantu à i veri avvenimenti: in 1944-1945, decemazione di millaie di i Ghjudei fôru distruttu in Budapest. I vittimi vìnninu acchjude nantu à i banche di Danubbiu, ubbligati à piglià i so scarpi, è da tombu. L'idea di u memorialu hè di u direttore hongarese Ken Togai, è hè realizatu da l'scultore Gyula Power.

21. "Travelers", Bruno Catalano, Marseglia, Francia

Una sera squadra di deci sculture surrealista da u maritu francesu Bruno Catalano in settembre di u 2013 hè stallatu in Marseglia.

22. "Monument to a Passer Inconnu", Erzi Kalina, Wroclaw, Polonia

A cumpusizioni sculpturale, cumpostu di 14 figurazioni, hè stallatu in Varsavia in u 1977 è si trasferì à Wroclaw in u 2005.

23. "Rebel", Tom Franzen, Bruxelles, Belgio

L'escultori belga Tom Franzen dedica a so attività umoristica a l'abbitanti di Molenbeck - unu di i 19 è, forsi, a cumuna criminogenica in Bruselas. Attitude à a pulizzia appresse.

24. "Océan Atlant", Jason Dekers Taylor, Nassau, Bahamas

U creatore di scambi di sculture in u mare di u mare, Jason Dekers Taylor hè ancu u scrittore di a più grande sculture sottucattuale chì presenta una piccula chì, cum'è l'antico greco Atlanta, mantene l'oceanu annantu à e so spalle. L'altezza di l'scultura hè di 5,5 m, u pesu hè 60 tunniddati. Dopu à l'intenzione di l'autoru, in più di a figura estetica, hà valurizatu praticatu, chì hè un corallu coral artificiale.

25. Nelson Mandela, Sudafrica

Un annuali munumentu di un littuminu contr'à l'apartheid hè statu stabilitu in u 2012 vicinu à u locu induve 50 anni prima di l'arrestu di u futuru presidente di u Sudafrica. L'scultura hè custituita 50 intricati cutturati da l'architetti di làriciu di 6,5 à 9,5 m in altizza. À una distanza di 35 m sottu un angulu rigulari cunfinatu, e culleghje create un perfil Ricerca ricunnisciutu.

26. "E persone da u fiume", Zheng Hua Cheng, Singapore

Una seria di sculture da u artistu di Singapore Zheng Hua Cheng, chì compresa din a cumuzzioni di cinque ziani di battaghju, envia à u telespettatu à quelli tempi chì i fiumi di u fiumu ùn anu micca vistutu di petra è chì cintinaia di zitelli chì viviranu in u vicinu corremu per natu in u fiumu.

27. Kelpie, Andy Scott, Falkirk, Escocia, Regnu Unitu

Kelpi - un spiritu di l'acqua da a mitulugia scoccia, chì era in l'imaghjini di un cavallu. I cavalli di cavalli di 30 metri formanu a porta à u canali di Fort è Clyde è simbulizanu l'rolu impurtante di cavalli in a vita d'Escocia.

28. "No Violence", Carl Frederick Reutersweld, New York, USA

Accusatu da l'assassiniu di John Lennon, l'artist Suisse Carl Frederick Reutersveld hà criatu u rivolversu di bronzu cun un ligu attaccatu à un nuddu, chì u barrel hè dirigitatu in altu, com'è un simbulu di non-violenza.

29. "L'omu siveru", David Cherny, Praga, Repubblica Ceca

L'scultura di Sigmund Freud è a so lotta cù u timore di morte.

30. "Marea", Jason Dekers Taylor, Londra, UK

Quattrone cavalieri equestri nantu à i banche di u Tàmini desaparevanu, poi riparu, secondu a marea. Invece di capi in cavalli, pompi di oliu. Stu scultore è ecologista Jason Dekers Taylor si voli attirà l'attenzione pùblicu à a dependenza eccessiva di l'omi nantu à l'oliu.

31. "Weekend", Marguerite Derricort, Adelaide, Australia

Quattru pezzi di bronzu in grandu sanu è in pusizioni naturali, ognidunu hà u so propiu nomu: Oliver, Truffle, Augustu è Horatio. A sta cumpusizioni sculturale amuzenti hè un postu favuritu pè i zitelli chì venenu quì cun i so parenti oghje u ghjornu di venerà per andà per un muvimentu nantu à u lettu di e porchi.

32. "Peregrass", Robert Summers è Glen Rose, Dallas, Texas, USA

A più grande di u so tipu compulzione sculturali di bronze custituita da 49 toros è trè rivoltosi è hè stallatu in unu di i parchi di Dallas. A cumpusizioni impressiona cù u so scopre: ogni bulu hè di 1,8 metri d'altitudine, a mannara cammina longu u latu, i picculi rivi corse nantu à a so strada, certi animali si camminare lentamente, l'altri currianu - l'artisti hà sappiutu trasmissione realistichi di a migrazione di vinu chì succidia in Texas in u XIX seculu.

33. "Metallomorphosi", David Cherny, Charlotte, North Carolina, USA

A so prima installazione in l'autore di l'uguagghiatu di u "Spingule Man" Czech David Cherny hà decisu di vitturà l'americani - è hà fattu! U so capu di acetat inoxicidore di ottu metri hè custituitu di seculi paralleli, da u locu induve a bocca esse, a beata fontana. A testa torna periurnu annantu à u so ardore, è cumencia cum'è di solitu, è "salta" in strata: certi rùvvi cuntenenu rottinu, mentre chì altri "lag". In ogni casu, vultèndinu annantu, tutti i pezzi sò ghjunti, formanu l'scultura originale. U nomu di a stallazione, ovviamente, cum'è a capu stessu, hè recullatu da e sezzioni: "metal + metamorfosi".

34. "Buròcanu Inconnu", Magnus Tomasson, Reykjavik, Islanda

U monumentu satìricu à u burucanu viva espresioni a nostra attitudini à i funziunari, u stessu in tuttu u munnu è, da cunsiderà, senza sensu.

35. U piscicani Hedington, John Buckley, Oxford, UK

Stabbilitatu in u 1986, annantu à u 41 anniversariu di a tragédie di Hiroshima è Nagasaki, u tiburone personificà una bumbomba atomica abbandunata in i cità japonesi, è pruvucarà un sensu di corpu anzi è dispramentu annantu à una catastrophe nucleare.

36. "Osservatore", Victor Khulik, Bratislava, Slovakia

A scola umosa di un omu cacciatu fora di a chjagua di a chjappura hè spessu chjamata "Man at Work", ancu s'ellu pare avete distractatu da u travagliu.

37. "Iguana", Hans Van Houvelingen, Amsterdam, Paesi Bassi

In una di e chjappi di Amsterdam, ci sò abbitanti abituati - 40 iguanas di bronzu chì si crawling in l'erba.

38. "Mamma", Louise Bourgeois, Londra, Gran Bretagna

Strammi com'è chì pò esse, ma l'sculture d'armi più grandi di u mondu, Louise Bourgeois, di 88 anni, dedicò a so mamma, chì era mortu quandu l'artista era 21 anni. L'armi di 10 settimani cù l'ova di marmo in un saccu hè micca l'unica creazione di u Bourgeois. Sculture parechje pò esse truvatu in diverse cità à u mondu.