Natalia Vodianova, cù i zitelli, passà à i Olimpichi Speciali in Austria

Modelu cunnisciutu di 35 anni, Natalia Vodyanova hè famosa micca solu per a carriera di mudellu successu, ma ancu per u fattu chì spessu participa in manifestazioni caritati per aiutà à e persone cù discapacità. Inoltre, Natalia hè un fanàticu incantevuli di a squadra naziunali russa in l'Olimpiadi Speciale. In questu annu, per sustene l'equipa Vodyanova ùn vi micca solu, ma avutu cù 3 zitelli più anziani.

Natalia Vodyanova è cù i zitelli

Natalia attivamente chjamà per aiutà i pridini

Viaghjà à l'Austria cun un mudellu cù i zitelli accuminciò cù u fattu chì Vodyanova constantement pubblicatu nantu à Internet selfie è e foto di i zitelli. Prima visitanu l'aeropruitu, dopu l'hotel, è dopu in una cunferenza di stampa. I primi ritratti eranu da u aeroportu. Sutta d'elli, Natalia hà fattu a signe:

"Vaiu a Lucas, Neva è Victor à l'epicentru di avvenimenti sportivi. Cercu à circà à l'austri è avè da pudè vedà i nostri atleti. Imagine: 122 personne da 22 regioni di Russia! ".
Natalia Vodianova cù u so figliolu Lucas

Dopu questu, Vodianova pubblicò uni pochi di foto di cumu si stabiliscenu in l'hotel, firmendu cum'è cusì:

"Cusì, da quì in avà sò guariscenze di l'Olimpiadi. Ogni omu hè assai stimatu nantu à questu. I figlioli anu decisu di piglià parechje ritmi per memoria. E mi, à u mo turnu, vulete fari qualcosa memorizazione troppu. Dumani hà intrigu di preparà un eventuali per scopre in un burato di ghiaccio. Unisciute noi! U Resort Schladming hà micca vistu questu. In l'acqua di ghjou ùn puderaghju nonverà solu à mè, ma ancu u cumitariu d'urganisazione è i nostri atleti. Pensu chì chistu vi attrachjà assai più attente à l'oliumpiad, chì serà risultatu in novi patruni ".
Natalya Vodyanova
Lucas Portman
Neva Portman
Leghje ancu

Ghjornu di stampa con Natalya Vodyanova

Dopu tali missaggi intristii Natale si truvò à una cunferenza di stampa, induve ella entrì un discorsu, dirigita solu à a squadra russa, ma ancu per tutti micca indifferenti. Eccu alcuni vocabuli in a parolla di u mudellu:

"Sò un fan di l'Olympia Speciale. Doppu a so avè amparatu 5 anni fa è immediatamente avèndusi chì vogliu unisce à ella. Quandu aghju visitatu prima, mi "hà falatu" cun un sognu di fà qualcosa cum'è questu in Russia. In ogni casu, finu à quì hè solu in i piani. Inoltre, questu avvene m'hà aiutatu personalmente. Prima, eru immersa in certi tipi di complexion, imperfection, è avà u lotta cù l'aiutu di prughjetti simili. Sapete, se pensate, perchè molti parsoni cù disabili, cumu l'Olimpiadi hè a chance per sdirassi da e so pareti è si vede. Credu chì i so valutà, a patience, a perseveranza è a testa in u ghjocu à a ghjustificazione devi esse scrittu. Sò degni di esse rispittatu è pusatu com'è un esempiu. A Vittoria per elli è micca solu in cuncorsi, ma in vita! ".
Lucas, Neva, Vittoriu à l'apertura di i Olimpichi Speciali