Cher participarà à u filmi di a sequelia "Mamma Miya!"

Ricorsu divintò cunnisciutu chì u cantanti Cher hà intervene à a filmazione di a continuazione di u populari musicale "Mama Mia!", Libera in i scrini di 10 anni fà. Nzinu cu l'atturi chi si prisintonu in a prima parte di a film, Cher hà digià principiatu a sécurité.

Tuttu sò piaciuti!

Cher si piacè di filmi è rende chì i dui numeri anu statu fattu fatta. Inoltre, u cantante hà spartutu cù i ghjudiziati chì hà da eseguisce unu di i vostri "ABBA" (in un doppu cù Meryl Streep). Fans, spiega chì hà da ghjucà un rollu importante in a seconda parte di u grandi musicale.

L'attore pupulari Dominique Cooper, ancu participà à i tiatru, hà digià cunfirmatu chì Pierce Brosnan, Amanda Seyfried è Colin Firth torna in u prugettu. Cooper hè ancu incantatu da u filmatu è travagliendu attivamente nantu à i prucessi. L'infurmazioni chì a preparazione hè tutta di cignale hè cunfirmata ancu da u direttore Ol Parker.

Leghje ancu

Pensemu chì per Cher ùn hè micca a prima esperienza in u cinema. Durante a so attività, u cantanti hà brusgiatu repetitu in u screnu, è per u rolu in a comedia "In u putere di a luna" hà ricivutu un Oscar è "Globu d'Alighera", è u second "Golden Globe" hè ghjuntu per u rolu in "Silkwood". Queste rializazioni ùn puderanu presumirate di tutti l'attrici di Hollywood.