Ughjettivu "cumandu"

Per quelli chì sapevanu di definisce u tipu di u culore di l'estiu, u termini "stile sidu" pò esse inaccurate. U fattu hè chì l'apparenza tutta di a "donna di l'estiu" hè un cattivu morta di una lumera. Prima, abramandemu di e funziunalità principali di questu tipu di culore:

U cumunitariu di u "attuiu ardu"

E cunnuscenza di e caratteristiche di u culore di l'estiu, hè faciule di ricanuscià u "estiu misuri". Prima di tuttu, deve esse ricordati chì i culori di sta stampa sò veramente assai più suciali è fugliati. Hè cresce comunmente chì questu tipu di culore hè un "flussu" lettu à u castagnu. Ancu u caratteru di una donna di "stili suli" hè assai più tranquillu ca un riprisentante d'estiu classico. Ma a perseveranza, "captu" da a cascata, faci stu tipu più attivu. L'apparizione culurata di un veru diliziu hè una paleta insaturata è una transizione di u culore di culore à u culore di u capeddu, è più da l'ochji à i labbra.

U tipu di culore "spiaggiu astratti" è u make-up

L'aspettu d'una donna hè assai raffinata è gentile, chì face a coletta di paleta paleta un veru sordidu silenziu assai silenziu, ma micca avutu avanti. Questa bellezza sughjittàve a speranza fraide, senza recite à i culori chjami.

I buttoni tonale si deve esse scelte in u tonu è ùn anu micca ùagliu giallu: rosa, beige. Hè assai bbonu per aduprà una basa cù particeddi perli, chì allargate l'ombra è occupa l 'errore di a pelle. Blush ùn avete micca ancu "calore", sceglie colori rosati chjaru.

U culore di u culore di u culori di tipu di culori cusette cusì palesa simili à a paleta: anziane, cigliuri è eyeliner anu da esse rispundenu à "muffled", ricusendu a rina negra. Ma à selezione un liparzu, hè pussibule di diventà à i culori brillanti. Per esempiu, una donna di "veranu" cù u pilu scuru hè assai bellu cù parechji tonu rinu nantu à i so labbra: crimson, viole, rosa chjaru. U restu di i rapprisintanti saranu culurite culuri rosati, beige-rosati, biancu trasluzente.

In li vistimenti di u storicu arsu di tipu culore debite prese l'ombri in pastel, perchè andà à i so "mistress". E vende digià ricunnoscu chì un veru duru hè una misura di u ventu è l'estiu. Per quessa, assai culori di vaghjime sò ancu adattati à stu tipu.

È ricordate chì l'espertu hè in ogni casa, è u nome hè un ispille.