Cù que portarè una bracera bianca?

Per parechji anni, a chaise d'invernadera hè stata a robba invernu preferita, è questu annu ùn sarà micca una serta. In particulare, trà e donne di moda di e giacca di blu di e femine di a moda è altre tinte. Cù quetti culori duverà esse specialmente armonii - u nostru tema di l'oghje.

Avete avete bisognu chì u celu hè assai populari incù un omu seria, affari di affari? Hè bleu - u culore di cunfidanza, putenza è stabile. I so sfundate sfumaturi, pare, aspittà assai più conservadori ca u culore chjucu in generale. Fate liberate di fà a vostra scelta in favore di una bracera bianca, se vulete dà una impresa, cumu dicenu, di pensativu.

U culore blu brillanti hà parechje matte è hè cumminatu, secondu elli, cù quasi tutti i culori. Accuminciamu cu pura blue (cobalt). Piglia in armunizà cù u pilu, d'oliu, di culore, beige, d'oru, giallu, rossu è borgogna.

U celu scuro diluisci cù i culori cum'è marrone, grisgiu, blu, aranciu, pale, giallo, rosso è luce viole. È per un culore ultramarinu saturatu, parechji sfarenti marroni è parechji celesti sò bè. Si mischja in nicchetta cù russu è un aranciu, assai "amichevuli" cù gris.

Basatu nantu à sti informazioni, pò esse cunclusu chì cù una chaise jeune blu, i scarpi marroni sò speciali beni (i tempi calchi seranu equilibrati da u cold blue). Aghjustate un accesoriu brillanti, è u vostru armata in invidia si acquistà una individualità (cù u tagliu laranje o lattice) Fortunatamente, a moda per sacchetti in u tonu di i scarpi, hà spaziatu in u passatu è avà pudete "play" senza cambià nunda in u vestitariu, solu da a maleta.

Una bracera bianca cù a pelle hè una bona scelta per l'invernu. Noble blue, forsi, manca qualcosa di dulcezza è ludità, chì ghjenuvesi cunserva capelli. Spettaculativu spettaculativu hè una giacca bianca blu cun una pelcula roura.

Psiculugia di u culore blu

I siciliani pensanu chì u culore blu face a so pensazione, aumenta a capacità di travagliu. Forsi si senti un pocu pateticu, ma lasciavanu e chjappiżi di u culore blu face voi grandi vittori l'annu dopu, e donne chjucu.