Conspiracy per esse pregnant

Sfortunatamente, assai ghjente face u prublema di cuncepimentu di un zitellu. Questu pò esse relatatu à a salute, l'ecologia, l'eredità, etc. Dapoi u tempu anticu, e donne anu utilizatu parechje cuspira è preghje per esse grossa. Hè impurtante di observà u sacramentu, per esse micca dettu à qualcunu di attrachisce a magia. Inoltre, hè impurtante di crede in un risultatu pusitivu.

Una conspirazione antica per esse pregnant

Una cerimònia antica ùn pensa micca solu di cuncepisce un zitellu, ma ancu aiutà à u nostru pezzu. Una regula impurtante - una cuspirazione ùn pò micca leggettata per ellu stessu. A megliu si hè un parente sangue. Una zitella chì vole esse gughjatu deve esse chjucca, vistutu solu in un capigliatu è cun pilu chiuvitu. Ella deve circundà una perna in u bacinu di acqua è abbandunate l'altru in u pianoforte. Un parente relativo à a so duverebbe dicu cusì cunglinda trè volte:

"Ci hè un servitore servitore di Diu (nome) in a mattina sottu a matina di u principiu, u pede in a tina. Chjamate u servitore di Diu (nome) putere forte, ligere, bon bonu. Dàtela, putenza brillanti, picciriddu, u zitellu forte, u zitellu intelligente. Chì in quaranta ghjorni rapidi u zitellu gridò in alta, in 40 settimane, in 9 mesi. Chì ghjovanu (nomu) cù labbra chjachi uniscite u pane, labbra dolce. Mancu ùn tocca u zitellu chì ùn hè micca dashing, ùn tocchi u pesu di nascita, eludirà a disgrazia di un servitore (nome). U maritu di u zitellu a pigliarà, u nome serà datu per mezu di u mondu. Quandu i capelli nantu à a testa cresce rapidamente, cusì u zitellu criscinu miraculamente. Cum'è a perra di u slavu hè forte, cusì hè a mo parola fermu. Piinghjia di a petra, u sulphuru hè viscuvule, u pegu hè stuccu, u cuteddu hè sbuchjutu, chì hè urdinatu, da vene cusì vanu.

Dopu à questu, a zitella devenu nantu à a pelvis cù i pedi è dicendu trè volte:

"Credu chì a fede, pensu chì e parolle, i desideru u zitellu".

Avà hà bisognu di a so camchera da urariu per escevule a so fàccia, u so pettu è u stomacu.

Prughjettate prima di sughjettu incinta in u spaziu

Accustà à u ritu hè nantu à a luna crescente è u megliu di tutti, s'ellu hè un ghjornu chì u mesi sera più sutile. Pigliate un grande mirroru è difinitu per piglià a luce di a luna. Stand in fronte à ellu è, videndu à a luz di a luna, dicenu cusì cun cuspirazione:

"Cumu hè criatu un mesi ghjovanu, Cusì u fruttu per mè (u to nome) hè stata cunghjunta. Un mesi vene, Un zitellu in u corpu duverà. Amen ".

Parolle ripetiri tanti volti chì vo vulete. Fighjate a vostra rifarenza è imaginate cun grande sbramata. Immediately after this, andate in lettu cù u vostru amatori.

Una Conspiracy forte per incinta

Stu ritu anticu hè cunsideratu assai efficace. Hè necessariu per ellu preparat una longa corda (corda) fatta di materiale naturali, per esempiu, di linu o algitù. N'autra cundizione mpurtanti - deve esse rossi. In u primu ghjornu lunar, attaccà un corpu è dicenu ste parolle:

"U nessu stringiu fermu à u nòdulu, rinfriscati i nodi, u fetu in l'utru cuncipitu. Rossi neri si sò forti, дитяко hè sanu è fogliu! L'arba - ùn dissi micca. Signore, benedite, Prisnadeva, aiutà! Amen! "

Pusitatu u filu in un locu sicretu per chì nimu a vede. Ùn pudete micca dettu qualcosa à l'usu di magia. Ogni ghjornu deve esse necessariu di ripetiri u rituali cù u nfermolu, finu à chì u filu hè esse 40. Quandu i cundizzioni di u ritu hè cumprinatu, u filu cù 40 nodi deve esse postu nantu à u locu più altu di a casa. Quandu u cuncepimentu avvene, intarrà u filu vicinu à a casa.

A Conspiracy per aghjunghje ràpidamente

Dapoi u tempu anticu i persone cun u prublema di cuncepimentu anu allatu à i putenzi più avanzati per aiutà. U rituali hè fattu in parechje staddi. Hè necessariu di cumincià à un ghjovanu mesi. Stand in front of the mirror in tale manera chì u stomacu hè chjaramente visibile. Mentri l'acchianava in u dizziunariu, fate cusì cun cuspirazione:

"O Signore Diu!

Cumu hà dettu a gente a luna è u sole

Nuvole chjaru è culore celeste

Cielo chjaru è mare terra

Allora mi detti, servitore di Diu (nome),

Piglià è dà a nascita un zitellu.

Cum'è a luna era ghjovana in u celu,

Allora puderia esse in u mo dissanguu me babbu.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Prima di vultà in dorme in un cuncettu miniaturicu, scrive u melatu è dite e persone seguente:

"U più dolci hè u meli, cusì permessa u fetu cresce in u panicu, si sviluppa più salutariu".

Una cuchita di meli ùn deve manghjatu micca solu per una donna chì vole esaltà, ma ancu per un omu.

U ghjornu vinendu, andemu à a chjesa è cumprà una candela mediana è l'icona di a Mamma di Diu "Un ghjornu inesperu". Quandu u soli cadete, è hè scuru, mette a cannila davanti à voi è a direcia. Dopu questu, diceraghju a prichera:

"Mamma Mamma di Diu, a mamma di Diu, a mamma di Diu, a Myrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Amen ".

Sittendu a cannila incù i dete di a vostra diritta.