Rite per a prutezzione di u ghjornu

A prutezzione di a Mamma di Diu hè un forte festa di a chjesa, durante quale a ghjente volte à a Mamma di Diu per aiutu à a prichera, dumandendu aiutu. Cù corsi di cunversione sinceria, una persona pò cunfidarà aiutu in ogni sfera di vita, cum'è a vita o finanziali persunale. Parechji signaghji è i rituali per a prutezzione di u ghjornu sò assuciati à a ricerca per i cunnannati, postu chì questa festa hè cunsiderata u ghjornu di i matrimoni. Per aiutà i rituali ghjunghjenu i so scopi, hè necessariu di funziunà bè, cumu ancu di crede in un risultu pusitivu.

Chì hè fattu nantu à a prutezzione di a Santa Vergina - rituali populari

Hè cume chì in quellu ghjornu ùn hè u legnu è l'invierno, è questu hè un tempu misticu in u quale rituali hà realizatu seranu più efficace. À a Protezione di u populu, pruvò à pruteggiri di e forze maligni, perchè i rituali sò rializati, quellu chì u più populari era u rituali per piacè à u brownie. Per questu quì, e donne incubaron panqueiques di petite tanu, è u primu hè divisu in quattru parti, chì sò stati stati disposti in e rigioni di a casa.

Ci hè un altru ritu protettivu per a prutezzione di u ghjornu, per quale avete bisognu di piglià cun elli à a chjesa un petit mirror, chì deve esse aghjustatu. Comu u risultatu, un amuletu putenti serà creatu chì aiutanu à aiutà à prutezzione di a vostra casa da parechji negattivi è i pinsamenti male. Per fà questu, u specchiu cunsacratatu deve esse colpi fora da a porta.

Quale ritesu per fà in u Pattu di u ghjornu per truvà l'amore?

Hè cresce chì u rituali per attruisce l'amore hè validu solu se a zitella s'incontora cum'è prima, è prima vene à a chjesa è mette a candela. Dopu chì a candela hè lumicita, pudete dì quì parolle:

"Mamma di Diu, qualcosa, mamma! Cumu cupartu u vostru pòpulu cun un velu. Da a disgrazia di a so amparera Cusì ponu aiutà ancu truvà u me pretendore in nome di grandu amori! Amen! "

Dopu à quessa, per a preghiera di travaglià, unu deve bisogna fast, ùn travaglià è pruvate micca di parlà cun quellu. Ci hè un altru ritimu pruvucatu chì vi permettenu di truvà u so cumpagnu. Per fà cunnosce, avete da preparà una nova lisca bianca, chì deve esse ghjunghjatu nantu à e so spalle, cum'è un mantellu. Dopu à quessa, chjama a chjesa di a chjesa è dì à sti parole:

"Cover, Cover! A Terra cubbi i croup celestial, è mè, (u vostru nome), cose cun un funitio di casate. Mamma di Diu, mandate un fiancu di un glorioso, una cumpagnia - verita! In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen ".

Repetite a cuspirazione hè necessaria tanti volte com anni s. Allora apaganu a cannila, è stendu a carta nantu à u vostru lettu. Durà nantu à trè nozzi consecutivi, è in seguita, u tovaglia hè crematu.

Rituali per a prutezzione di a Santa Vergina nantu à i soldi

Per a famiglia per vive in prosperità, a donna hà duvete fà un ritu simplice. Per ellu era necessariu di preparà in anticipu è cullizzioni di branchi di frutti è arburi, u megliu di tutti. U 14 di aprile di a casa accumincia u focu da u lavurdura dispostu. In più, e donne furnissi un anu happyu è felice per a so famiglia.

Rite di guaria nantu à u Pokrov Day

Ci sò rituali chì aiutanu à ridiri di varie malatii chì pò esse ancu per l'influenza negativa di e persone male. Conspirama magica reforzarà l'immunità per rinforà u risicu di sviluppà e difesi diffirenti. Hè impurtante per andà à a chjesa in a mattina è ùn ne micca travagliatu durante u ghjornu. Un'altra recomandata per adduverà u post. Per u rituali, truverete una stazione pura, in quale avete bisognu à immerserete in sè stessu. Dopu à u scusseddu ùn hè micca cunsigliatu per a limpiari, sia di megliu l'acqua secarta nantu à a so propria. Se ùn pudete micca affruntà u friddu, pudete pudè imprudu in una pettineta, ma ùn la limpa. Allora andemu à a chjesa, pigliate cun voi u sughjettu chì hè necessariu parlarà, è mette una candela vicinu à l'icona di a Mamma di Diu. In quantu à u sughjettu, pò esse una ghjuvedale o una ghjuvalla chì portanu cun voi in tuttu u tempu. Utilizà una croce hè pruibita. Trasferendu u puntatu sceltu in a manu, leghjite sta cuspirazione:

"Mamma di Diu, mamma

Prutene, guariscenu

Chì questu (u nome di u subjecte) tene una forza

Perchè vi salvà! Amen! "

Una cuspiratura hè di cuntinuà aduprà da voi.