Corruptu à morte - i segni è cumu scaricamentu?

Un omu inghjulatu è offisu hè prestu per assai. Unipochi in un corpu di l'annullu pigliu à u cuteddu è attaccò l'inemicu, in altri, turnanu à magia negra è purtanu à spoor in morte. Questa hè una arma seriu, chì in pocu tempu pò purtà à una persona à a tarra. Ci hè parechje parechji rituali in u quali, in a maiò parte di i casi, i fotografichi è temi umani sò utilizati, è ancu di sangue, di u cimiteru di terra, etc. Si ùn hè micca pussibule dumandà un magu di professione per l'aiutu, cum'è rituali chì pò esse usatu in casa.

Signs of damage to death

In i primi staddi, qualchì interferenza negativa si manifesta in l'emergenza di prublemi di salute, pò esse un'utilità generale o una maladie specifica. Se una persona si sviluppau per a morte, hà hà pensamentu suicidali obsessivu, in a notte pesa i pesche. Auta vittime pò principià aduprà l'alcoolfu è a droga Hè nutate chì a medicina tradiziunale ùn pò aiutà à una persona à trattà cù i prublemi chì anu sviluppatu.

Ci hè un ritu chì aiuta à aiutà à determinar se ci hè dannu à una persona in morte. Per esempiu, puderete piglià qualsiasi cuntazzatore cù l'acqua di u mari è metteci trè parechje credenze. Sì tutti si caiu à u fondu, a ghjente hà fattu l'oggettu di influenza mágica negativa.

Chì ritu avarà da aiutà à ridette di u spùtru?

Dopu avè trattatu i signali di danni à morte, avete bisogna sapè cumu per sguassà. A maiò parte di i ritimi à a morte sò rializati da un guilata, in u rolu di quale pò esse agitule, panni di cera, fille è altre oggetti. Sì trovi un strughjettu oghjettu in a vostra casa o vicinu à u limitu, ùn l'hà micca pigliatu cù i vostri mani nuvuli, per esempiu, utilizate un pane. A sesta cumparazioni deve esse leghjendu n stu subjecte:

"L'acqua prublemi à a terra, poi torna à u celu nuvuli. Allora fà u malidiendu u piccatu di i mio nimici. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Dopu questu, u forcu deve esse purtatu da a casa è arene.

Un ritu anticu

Per disperse di tutti i conseqüenzi di u malgratu à a morte, puderete guidà un ritu assai forte, chì era utilatu da i nostri babbi. Per ellu, avete bisognu di dumandà aiutu di tutte trè donne: una donna unmindia, una armata unmindia è una vechja maid. Hè impurtante chì e donne volontinu accunsentanu à participà à u rituali di purificazione. Hanu bisognu à andà à u campu è cava un fugliu petite. E donne ùn deve parranu cù l'altri. Ogni participatore di u rituali avissiru avè un saccu sacru di sabbia, chì purtaranu in u senu. Dopu à l'imaghjini sò scavi, ogni participante di u ritu spunta a sione in elli è dicenu un parcintuali:

"Quandu sta sughjenu s'arrivela, u servitore (u nome di a vittima) piglià a so morte. Amen ".

Dopu à questa fossa ci sò sottumessi è vai in casa. E donne ùn deve micca girata è parlanu tuttu u modu.

Sete ghjorni di limpezza da u danu à u cimiteru à a morte

Salt si usa in parechji rituali magichi, perchè hè assuciatu cù u putere di l'elementi di a Terra. Hè cresce chì u sali hà una energia speciale, chì pò assorbir un negativu. Avete bisognu di cumprà un petannu di salitu, è ùn piglià u cambiamentu per a compra. In casa piglià un pocu di salitu, friddu nantu à una padedda secreta è turnate nantu à un focu chjucu. Piliu cù a restia di a salsa descarta. Mentre chì u salinu hè cale, hè necessariu di leghje "U nostru Patre", è da cusì una cuspirazione:

U saggiu sacramentu, cunsacratu in salu, pigliate tuttu u zane di u servitore di Diu (nome) (se micca un Cristianu, leghjite "nascite, chjamatu"), tuttu hè spoiled, tuttu hè amatu, tuttu hè impostu, tuttu hè allisu, , cù un guitare pigliatu, una parola maliciosa, u ghjocu à l'ombra, ancu una zitella, almenu una zitella, anche a molodice, almenu un anzianu, ancu un campagnolu, ancu un vechju, anche un zitellu, una piccula, ancu un fratellu, puru siddu solu u so babbu, anche mancu a so mamma hè un nativu, ancu un maritu o sposa maritali. Pigliate è cuntinuà l'acqua attuale, à u mare-okiyana, à l'isula di Buyan. Quantu aghju dettu, cum'è l'aghju vogliu, sarà cusì. Amen ".

Pour sal in un platu biancu è mette nantu à a foto di a persona chì deve esse sparnata da spoor . U rituali cù calcinazione di u salinu è prichendu sò esse faciuti solu within 7 ghjorni. Dopu quì, fate u salinu à u fiumu, u prughjettu in u canna di a bramma, è purificate a pezza à a padedda. U rituali hè passatu solu per chì nimu vede nudda. A cerimonia pò esse ripetuta per u ciculu lunar seguitu. Hè impurtante chì a salta resta quandu u rituali hè biancu, chì indicarà chì tuttu u negativu hà sviluppatu.