Rituals in Ivan Kupala

Ivan Kupala - una bella festa, durante quale ci hè una interaction cù a natura. À questu tempu, diverse riempi si sò rializati, destinatu à cambià u statutu di e cose in esferii sfarenti di a vita. Ritu magiciche in Ivan Kupala aiuta à ridivà e malatiene mentale è fisicu, trova u vostru amore, migliurà e raporti in a famiglia è a vostra situazione finanziaria. A cosa principal hè di avè una fideltà inestabile chì tuttu sera ghjuntu.

Rituali di Ivan Kupala da a soledad

Parechje persone soffrenu di a soledad, perchè pudete corrette a situazione nantu à una notte di bathinga, dopu un rituali. Hè necessariu di preparà sette candele di e chjesa è un icona di a Virgine Maria. Prima di l'imagina hè di luzu tutte e candele, è poi, 40 volte leendu a ssa preghiera:

"O mamma di Diu, chì hà siverdutu, ha superatu tutte e figliole di a terra secondu a so purezza è in a multitùdine di pienghji, in a terra trasmessu à noi, accetta i nostri suspiriusi è guardu da a porta di a vostra misericòrdia. Ùn ci hè micca altru refugiu è risposta forti, ma cum'è curazione à quellu chì hà nati per voi, aiutà è salvà cù i vostri preghje. Sì, senza fallimentu, avemu righjunghja u Regnu di u Celu, canteremu cù tutti i sante in a Trinità di l'Unu Diu oghje è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Hè impurtante durante a lettura di a preghiera per ùn esse distractatu da qualcosa è ùn vi pare micca. Quandu si puderete ripetite e parole 40 questu, avete bisognu di ripetire à trè volte una cuspirra:

"A parolla malchrea, maladisciute, u male, cum'è a freccia di l'inimitariu, m'hà toccu cum'è un solitario! Ma cù l'aiutu di Diu, cù u Most Holy Theotokos, aghjunghjeghju cù a speranza invincible, aghju borduzzatu a mo preghiera, riceve l'aiutu di Ghjesù. Avà è sempre è per sempre è sempre. Amen ".

Rituali di Ivan Kupala per esse maritata

Parechje di u santu sessu di legge per andà à a corona cù una persona estimata, ma per parechje motivi este successu ùn hè micca succorsu. Per annunzià u codetu preghjudiziatu, hè necessariu di cunducerà un ritu simplici d' amore per Ivan Kupala. Hè impurtante chì svegliate à l'alba, preparendu latte, pane di ginger, u meli è muneti. Piglià tutti l'articuli, vai per l'arburete di più vicinu è dicenu un parcintuali:

"Biò-mamma, guidate, piglià u servitore di Diu (nome) in u matrimoniu!"

Immediately after this, u latti è u meli cibu à l'àrbulu, è vicinu à u troncu saldanu i pasticci è muneti cum'è un trattatu.

Ritu protettivu di Ivan Kupala

In a vita muderna, a ghjente aduprendu in fronte à parechji ghjudizi maligni, chì anu affettatu a vita è ancu a salute. Per pruteggiri di questu, a vigiglia di Ivan Kupala deve esse un ritu simplice. Pre-make a corona di branchi d'arvate, chì avete bisognu di tene. Puderanu cumprà trè chjusi di a chjesa è in micca nant'à u male piglià u cambiamentu per una compra. Attach the candles to the wreath so that formate un triangulu. Apertu à a mezzanine, và à u fiumu in un locu induve ùn ci hè nisun altru populu. Nant'à a spiaggia, traspara l'osse è, vicinu à ellu, leghjite queste parole:

"I, u servitore (imyarek), a mamma nascita, a santa cresia hà battezu, aghju pigliatu un guardi nantu à mè è i schiavi (slave) di Diu (Diu) (nomi di quelli). Lucignolu! In u nome di u Ghjustu Ghjuvanni u Baptist, ci benedite è i difendenti da i nemichi è l'inghjuli, da a spada è di u focu, da malati è di dolors, da dolore internu. Purtate Cristu cun Ddiu un bellu indestructible per un annu. In u nome di u babbu è u figliolu è u spiritu saggiu. Amen ".

Dopu questu, saltu annantu à u focu, imaginativu chì una fiamma destroi un muru invisibili. Allora pigliate un piscatu in u fiume, imaginà perchè cumu quellu l'acqua allughjà tutti i negattivi. U prossimu siguìu di leghje sta cuspirazione:

"Cum'è u Signore era battezu in u Ghjurdanu, perchè aghju, u servitore di Diu (nome), da a cugliera è l'hvoboba rinfriscata. Amen ".

Hè u tempu di accurtà u candileru nantu à a curuna, è bassa à l'acqua. Quandu a corona floata, dite questi parolle:

"In u nome di u babbu è u figliolu è u spiritu saggiu. Perchè una corona in l'acqua, perchè u mo guarda mi salvarà. Amen ".