Cumu ùn deve esse vittime?

A volte una persona spessu crede chì ùn hè micca successu in successu à a vita: nunda ùn esce fora, e cose sò sbagliati. A spessu, a ghjente pò esse dipenditu da l'altri populi, da un spouse. Per esse una persona riescita, unu deve crede in sè stessu. U successu hè acquistatu da quelli chì si avvanu nanzu senza firmà in difficultà è fiaschi. Cumu ùn deve esse vittime in una rilazioni è amparate cumu a resistenza è ottene fiducia in autore, queste è altri domanda sò rispondenu da a scienza di a psiculugia.

Psiculugia di a vittima - cumu pò esse?

Eccu alcuni consiglii simples pè e persone chì vulete cambià a so vita:

  1. Cumu ùn esse vittime in una relazione . Ùn preoccupe micca quale l'altru puderebbenu pensate di voi. Se una persona voli vulerà guidà a felicità, deve circate di firmà sempre à pensà cumu altri pirsuni riagiriscenu davanu à e so azzioni. Ùn pudete micca piace u cume è, circate di fà questu, una persona si sarva vittima di l'opinione di l'altri populi. Di sicuru, i relazioni cù e persone cercanu devendenu certu compromisu è cuncissioni, ma unu deve sempre pensà à sè stessu, nantu à i desideri, i miri è i sogni. Una persona forte è cunfidenza si face interessanti per l'altri, è cunvertinu cù a so opinion. Hè vale a analisà quelli chì sò assai preoccupati per esse digià daveru di sti esperimenti è sacrifici.
  2. Cumu ùn esse vittime in un matrimoniu . Custanzi constantità di tuttu u circondu è una intensa circustanza per a negatività affacca i nervi di u cantonu è fà chì a vittima si senti ancu più dissinnata. Perchè qualchissia chì vole esse una persona felice, volse una felicità in una relazione, hè assicurà necessariu di ridivà l'autoestimu è di cuntenente constantità. Certu, ogni persona in a vita hè momentu difficili è situazione, ma hè assai chjaru di mantene l'attitudine pusitiva è a credulità in u megliu.
  3. Fijemu un momentu fine . Rutina è monotonia, prublemi à u travagliu è in a famiglia depressanu una persona. A fatigue da a monotunia di a vita deve esse dissociata periòdicamente. Ùn pinsate sempre per e prublemi, à qualchì volta avete a dite "stà" è fate un restu per l'anima è u corpu. Questu ùn deve micca dumande maiori di soldi o massa tempu. Pudete sempre aduprà u tempu di fà qualcosa per voi stessu. Ùn aghju micca scusassi, se pensemu di cumu per esse a vittima, avemu a diri!
  4. Meeting with friends . Perchè parechje persone, a felicità umana hè un passatu piacevule in una cumpagnia di persona pusitiva. Hè dunque, si vulete circundà quelli chì si compite bè, è cun quale si senti cusitu. Ancu s'ellu hè un gruppu di parechje persone. Ùn ci hè bisognu di pruvà à fà tutti l'altri. U numaru di amici ùn anu micca pruvucatu nunda.
  5. Ùn avete micca malatu di fallimentu . A lot di persone si ponenu pressu per i falli è i prublemi. Razza infatteira finisci è vale degnu di passà cù dignità.
  6. Travaglià nantu à sè stessu . Ogni persona, per diventà megliu, diventa più cunfidendu. U travagliu cuntenutivu si aghjusta à crede in sè stessu, i vostri forza è di ridere di u cumplessu di a vittima.