Phil Collins allibiu un novu libru di memorii "Still Not Dead"

Un famosu cantante britànnicu Phil Collins, unu di i membri di u gruppu rock Genesis, ricumandò u so novu libru di memorii intitulé "Not Dead". In u lettori puderà truvà parechje momentu interessanti di Collins, chì anu micca solu a so vita persunale, ma a vita di i monarcas di Gran Bretaña.

E ora un pocu annantu à Elisabetta è Diana

In u so libru, Collins hà scrittu ch'ellu era intimatu familiaru cù a famiglia reale. Inoltre, un ghjornu era tistimunianza di una riunione trà Princess Diana è ufficiale James Hewitt. Cusì hà scrittu questa reune:

"In u principiu di l'anni 80, aghju rispostu per vultà in a famiglia di i monarchi. Allora pigliu una parti activa in i manifestazioni caritatee chì Charles hà urganizatu. Ci era quandu sò cuminciati à parlà in a secular society chì a Principessa Diana hà cambiando u Prince Charles è James Hewitt. Un ghjornu, tornu d'u hospitalu, hà vistu u carru di Diana. A mi maravigliosa sorella ùn era solu solu in l'auto. À seguita à a so cullana di u passageru si truvò Hewitt. E parranu assai nicely. Allora Diana hà cuntentu assai.

Ma a riunione cù a Queen Elizabeth II puderia esse più deplore. Sicondu parechji britannichi, è ancu u filu stessu, hà fattu unu di i peccati "mortali". À questu sughjettu, u libru hà dichjarazione:

"Inghjùlii la reina. Ghjera à una di i ospiti, induve ellu II era presentu. Aghju avutu è hà dettu: "U vostru altizza," ma a vostra Maestà deve esse statu. Sapendu a natura stretta di a reina, ùn pudia esse qualcosa da u mo statement, ma aghju avutu furtunatu. Lisabetta II pigliò per un amicu di Charles è hà pigliatu st'offerta per una besta.

Collins ricorda tradimentu, divorziu è mistress

Quale tipu di memossi vi dispensi cun cunfessioni franchi da a vostra vita persunale? Phil decide chì era ura di avè li "esqueletelli" da u closet è annunziatu di e tradizioni di a so secunna muller Jill Tevelman:

"Per a prima volta, aghju cambiatu a me moglia 8 anni da a notte. Ghjè successu dopu u concerti di San Francisco. Aghju scuntatu u mo anzianu amicu Lavinia Lang. Ci era un'altra in fugliale, è ùn pudemu micca firmà.

U fattu chì Collins hà dicidi di disputà u divorziu, Tevelman, hà informatu per fax. E hà fattu stu modu:

"Scrivite 4 pagine. Eranu assai cunsulazioni di i mo sentimi per ella, è ancu per u fattu chì vogliu parte. Sù avè pensatu à sente volta, aghju mandatu sti lamini à a so firera per facsimile. Ma ùn li ricivete micca. Cumu si vintu più tardu unu di l'impiegati pigghianu a mo scribbling e vindutu à a stampa. Avà cù un scuru finiscenu quellu terrible scandalu ".

In u matrimoniu di Phil è Jill, a figliola di Lily nascita. Dopu à u divorziu, u cantante avè deve inseritu a ragazza à u so cumpagnu amicu, è hè stata cun una manera straordinaria, scrivendu cusì:

"Hè assai impurtante per mè chì Lily diventò u mo amatori. Allora decidì à preparà una figlia, dicendu chì dissi di a mo mamma perchè amu misu a Princess Jasmine. Hà fattu una impresione indelicabile nantu à ella. A riunione trà Lily è u mo amicu era assai bè.
Leghje ancu

Phil parlava di parechji di i so culleghi

Collins scorchisce cù un sorrisu grande, a manera chì si pudia acquistà di u Re di Pop Michael Jackson. Hè cumu si ricurdeghja cusì:

"I'm with Jill and Lily hà vinutu in una riunione cù Jackson. Idda era a so ranch. Stu locu impressedà assai. Era cum'è un locu di divertimentu chì i zitelli passeghjanu. Michael si prisintò davanti à l'allughjiti sò assai alegre è kind. Allora invitò à a mo figliola per ghjucà à a stanza di i zitelli. Questa era a mo sola riunione cù u Re pop, ma i me ricurdò per a vita. Paria com'è un gran tipo di mè.

Ma cù u cantante Adele, qualcosa ùn hà micca travagliatu. Allora ellu si ricurdeghja u so cunniscenza:

"Decidielli di pruvà à travaglià solu. Fu in 2013. Adè mi purtò l'elementu chì era bella brutta. Mi parechji, ma a cooperazione ùn hà micca travagliatu. Mi pari chì Adel era micca listessa per a nostra creatività.