Re di u Bhutan amparò a face di un figliolu novu

In u frivaru, l'ereditaria hè nata à a scelta reale di u Butanu - a so maestà Jigme Khesar Namgyal Wangchuk è a so moglia Jigme Singie. U rè è a riggina dicideru di piace i so sughjetti è i carte publicati di u natuvidu in Facebook.

Lu piccinu principe

Sò ùn sò micca i primi imaghjini di u futuru monarchu, pocu di ghjorni dopu à a so nàscita, i genitori felici pubbliu parechji di i so ritratti, ma ùn pudìanu micca vedutu a faccia.

Tradizioni insegnanti

U 21 di frivaru, u quintu re di a dinastia Wangchuk turnò 36 anni. À a vigilia, in onore di u anniversariu, a casa reale di u Butan avia una bella sessione di foto in u ghjardinu. In i ritratti, i genitori amorenti, sughjettu in u giardinu di u so palazzu Lingkana, admirate u babbu aspetta.

Cio nettu chì, in certi ritratti, u rè ùn hè micca in u quadru, cum'è i so predecessori, hà pigliatu ritratti ritratti di u so figliolu cù i so mani.

U rè mudernu

Jigme Khesar Namgyal Wangchuk hè populari micca solu in u so paese stessu, grazi à a so educazione (hà studiatu in Oxford) è l'apertura cun un statuu di l'Himalaia iniziu à parlà è straniera.

Leghje ancu

Storia di Amore

Malgradu u fattu chì Jigme Khesar Namgyal hà cullatu à u tronu in u 2008, ùn era micca in prumessa per casu, ma quandu hà cunnisciutu in u 2011 un cumuni Jetsun Pema, chì hè sott'à 10 anni, u bacheloru di 31 anni, offrile una manu è core senza esitazioni. L'abitanti fieru di Bhutan di dì chì per a prima volta e visti a so sposa quandu era 7 anni, è di bughjura dicia chì ellu si maritava quandu ella crisciti!