Fetu BDP - chì hè?

A ricerca di ultrasound, chì deve esse fatta da a donna pregnant nantu à u periodu di gestaciata, hè a sola fonte d'infurmazione più affautu o pocu informativa à u terminu di gravidanza, u crescitu è ​​u sviluppu di u fetu, a prisenza di i so patologii o difetti, è cusì. Hè per questu scopu chì a fettometria hè fatta, eccu, u stabilimentu di una testa bifarinttali, chì hè d'interessu per i ghjinutologi è i obstetrizii di cunsultà a donna. Questu indicatore hè legale cunzidiratu com'è unu di i più impurtanti, è hè determinatu in ogni cursu di gestazioni. Tuttavia, no ogni donna capisci sete chì questa hè a BDP di u fetus, perchè sti fatti sò necessità, chì e normi esistinu è cusì.

Qualessu hè u biparietale di u fetus?

Questi data sò ottigghiati visualizzando e onore nantu à a ultrasound screen, chì sò sìmuli à u livellu di u terzu ventriculu di u cori. BDP durante a gravidanza mostra a distanza più grande è reale entre i mura di u busturi oppostu di l'attrezzione di a corona di u cranu di u zitellu. Eccu, carattirizza u dimenisuni di a testa di u zitellu è, in cunseguenza, mostra a corrispondenza di u statu è u gradu di sviluppu di u sistema nervuali è u periodu di gestazioni.

A dimensione biparietale o BPD hè necessariu di cunfirmà per u fissu è a mamma, u passaghju per u canali di nascita è a selezzione di u tipu ottimu di trasportu è i tatique di i pratichi medichi durante a rimettare di a sopra. Si l'ultrasound di u fetus BDP mostra un dispunibule significante entre a talla di a testa è u canali di nascita di a mamma, chì pò esse per e diverse razze, una presenza cesariale prublema hè prescribed.

Normi ​​di BDP per simane

Ci hè chjamati settei pidaticu di u BDP, chì sò sviluppati specialement per ogni termu di gestazioni, chì facilita assai u diagnosticu. I studii ponu esse realizatu nantu à a prima basa di prima, ma l'infurmazione più affidativa di a cumpletta di u sviluppu di u zitellu cù u periodu di gestazioni hè acquistatu in u seculu o terzu trimesteru di gravidenza.

Per capiscinu ciò chì hè a dimensione biparietale di u fetus è se corresponde à u vostru risultatu cù e norme in generale, vale degnu di familiariserà cù a tavula in quale a data di BDP hè presentata per ogni simana. Queste schebi sò digià includeu in u prugramma di a machina ultrasonica è hè nantu à a so basa chì una cunclusione hè emesa. L'operatore o u duttore si selezziunate u tipu di dati impurtanti è si mette prima di u studiu stessu. Ùn àbbia panniculà immediatamente se u risultatu finali ùn sò micca ideali, ci sò sempre fluttuazioni in certi limiti. U diagnosi finali hè se a norma di BDP le corresponde à u periodu di gesta. Per esempiu, una BPR di 18 mm hè equivalente à a 11 è a 12 simana di gravidenza.

Funzioni di quale BDP significa in ultrasound

A cumminazzioni di tali indici comu u mumentu d'occiputu frontali cù e BPR permette a ghjudicà nantu à quali livellu di sviluppu u fatu è in quandu u gravidenza oghje. Dopu tuttu, hè da u periodu di gestazione chì una valutazione generale di u gradu di u sviluppu di u zitellu u chjaru, sia chjucu o micca. A dimensione di BDP per simani furnisce u duttore cù l'infurmazioni necessarii per aiutà à stabilisce a cundizione è u grandore di u cori basatu à u voluminu di u cranium è, per consegnu, u sistema nervu tutale di u zitellu.

A peculiarità di questu indicatore hè chì e dati chì cunsunificanu u so criscenti ritendenu mentri u fetuu cresce. Cusì, per esempiu, BDP à 12 simane, è più specificamente u so criscinu, hè circa 4 millimetri à simana. A fine di u periodu di gestazioni, l'indicatore di BDP à 33 settimane si trova di 1,2 o 1,3 mm massimu.

Cusì, una intrepretazione corretta di un biparietal fetale è di ciò chì significa significa aiutà in u tempu è evalueghja per tutta u gradu di creazione è sviluppu di u fetu in u corpu maternu.