E persone chì si ncuntravanu a Virgina Maria!

U Vaticanu ùn hè statu capace di refuta l'evidenza di l'apparizione di a Vèrgine Maria à i persone di u mondu!

I cunversioni cù l'anziani è i filòsufi cristiani di u creduluzzu ùn sò micca surprised. Ma ogni ghjornu sarete cuntentu s'ellu avia avutu l'uccasione di cumunicà cù una persona di i sante sante. Per esempiu, cù a Vèrgine Maria - soprattuttu di storia sò cunnisciuti casi quan ella cumunicava cu i mortali ordinali.

Chì vede a vèrgine Maria?

A matri terrena di Cristu hè devenuta cunzidiratu unu di i pirsunalità più venerati in u Cristianesimu. A mamma di Diu era a mozita chjaru di Nazaretta, cumparatu à Ghjiseppu. Hè statu sceltu per u matrimoniu, perchè durante u so scontru, u persunale di u futu sposu hà inghjistratu fiorente. Innocent, hà cuncipitu u so figliolu solu grazia à u Spìritu Santu. Prima di chistu, l'anghjulu Gabriele fù prisintatu è hà avvistatu chì era a mamma di u Messià maiò.

"A vèrgine vèrgine hà da u primu momentu di a so Concezione, una gràzia speċjali è a locu di Diu Altru, in vista di i meriti di Ghjesù Cristu, u Salvadore di a razza umana, priservatu micca imbottitatu da ogni postu di peccatu originale. Questa santità radiante è assoluta, chì hè daveru da u primu momentu di a so cuncepimentu, hè tutta da Cristu. Hè redimida in una manera sublimi in anticipazione di u meritu di u Figliolu "

L'ànghjulu Gabriellu hà visitatu u sposu di Maria è li dete infurmatu chì hà stata fatta incinta di u Spìritu Santu. Ghjiseppu disse chì hè prestu à "secremente l'abbandunà", chì Ghjuvanni oppò.

"Ùn àbbia paura di piglià Maria, a vostra muggheri, chì ciò chì hè natu da ella hè di u Spìritu Santu. Hà purtatu u figliolu, è chjamà u nome di Ghjesù, perchè salvà u so pòpulu da i so piccati.

Allora l'ànghjulu cunsigliatu à Ghjiseppu. U sposu di Maria hà fattu questu.

Duranti a so vita, a Vèrgine Maria era una donna chì era cù un fugliale cù aspettazioni è faciule. Hè ritratata cum'è una donna ridirezza in vestiti bianchi, blu è routichi cù un zitellu Ghjesù in i so bracci. Atee creanu chì quelli chì anu destinati à vede Maria solu ripruduce in memoria una vechja stata veduta in numerosi icone.

Quale hè furtunatu di vede a Vergine Maria?

A storia di a Virgine Maria diventò u primu libru di storia per esse a storia di Bernadette Sibiru da Lourdes. I azzioni chì accadini cù a zitella pusonu a fundazione per una peregrinazione massima à Lourdes per a guariscenza. Ntô frivaru 1858, Bernadette hà detti lignu per un focu è camina accidinente in u celu da quandu hè stata a grotta in u boscu. Allora vistia una bella donna cun un surrisu radiante, allargannu li so braccia. A Virgine Maria si prisintò davanti à ella vistutu cù un vistitu biancu longu, è e rosole si spargiu à i so pedi. Dopu aviri travirsata di Bernadette cù una croce, a so volta si evaporau in l'aria.

A zitella ùn era micca creda per tutti, ma certi cattolici crèdenu chì era un santu. Uni simani dopu, Bernadette vide a Virgen nova, uffrì a so tene acqua brutta in a grotta di Masabel è lavò u corpu cù questu. L'esempiu di un adulescente fù sequitatu da l'adulti - è ogni solu era guaritu di tutte e malatie. Nimu, quellu chì Bernadette hà vistu a mamma di Cristu, ma u mondu sanu ricunniscì i miraculi chì hà fattu.

Lourdes à questu ghjornu ogni annu, visitate millions di persone, alcuni di quale si ricuperate veramente. Per esempiu, in u 1987, 51 anni Jean-Pierre Beli s'hè libbiratu di l'esclerosi multiplica, chì l'avia riddutu à u lettu. Medici miraculosa di ricerca ùn anu micca truvatu spiegazione. Casu simili, l'Igreja Catòlica hà da recordà almenu 7000 volte.

In u 1905, Elder Philip furtu di ripetiri la destinazione di Bernadette tri voti. Inoltre, a vèrgine Maria si truvò cun ellu in diverse circustanze: Filippu cuntendu trè visiti da a so Vèrgine Maria à l'età di 18, 40 è 60. A mamma di Cristu si prisintò in u celu è Philip resava davanti à ella. A siconda benintesta era più interessante. Prima di l'anzianu, una figura di a prucissiò di a Vèrgine è i monjos cù pandezi in e mani. Vide ancu un incrèdinu pruvà à tirà i petri à quellu chì nascitha à Cristu. Allora a Vèrgine Maria hà fattu un signu à u Figliolu di Diu, è l'avèndula rinviatu da i criminali cù un pezzu di pietra. In a terza visione, hè ghjuntu in Filippu cum'è una ghjovana chì hà cupartu a so testa cun u veli bianchi quand'ellu cunnosci. Solu solu Maria decide di parlà à l'anzianu.

"Filippu, da a vulintà di u mio Figliiu sò purtate à questa cità per serve à Diu è à e persone. Da quellu ghjornu grazia è a mo aiuta serà cun voi. Avete da aiutà e persone, da i vostri preghje ti sputarà i dimònii è guariscenze. A me intercessione ùn tocchi micca. È ricurdate di u ghjornu di stu finominu di u me Luganskogo, ricordate è insegenu à tutti l'unori "

Fatima fenomenu di a Vèrgine Maria

L'unica glissa católica cattòlica era l'avvicinà di a Mamma di Diu, l'anch'elli chjamati "Fatim fenomeni". Tuttu l'elli si passunu in a cità portughese di Fadima da aprili 1915 à uttrovi 1917. I preti anu cuntatu 11 fenomeni, nantu à quali eranu informati da e persone di diversità è di l'età suciale. I figlioli è adulti anu vistu Maria si cum'è in un nuvellu è hà dettu chì "era impannillata in questu, cum'è in un fogghiu". Parechji volte un ghjovanu beddu hè stata cun ella, affirmannu chì era un Angelu è urdinatu di pricà cun ellu.

"Avemu avutu principiatu in ghjucà quandu un gustu forte di vente brusgiatu è scossi l'arburi è nantu ad elli era lumera, più blancu da a prima neve. Avvicinendu, hà acquistatu l'aparicio di un ghjuvanottu, trasparente è radiale. E cuminciò à parlà: "Ùn àbbia paura, sò l'Angelu di a Pace. Pricate cun mè. " Si ghjustu nantu à a mozza, intristinduta è trè volte hà dettu: "Signore Diu, crede, aghju davveru, sperene è amare. Ti precu, perchè scusassi per tutti quelli chì ùn credi micca, ùn fate micca rame, ùn spiranza è ùn ti micca amatu. Allora s'arrizzò è dicia: "Oleghjendu cusì. I cori di Ghjesù è Maria sò attenti à a to prichera. Solu pocu dopu hà scappatu "

Opere di u Vaticanu è ufologisti

U Vaticanu in 1980 hà iniziatu una sunta di a storia di l'fatima. Anu stati recettati sti tistimuniati, i vede di i ghjurnalisti è i studienti di u tempu. I pensatoriu Catòlici ùn pudianu cumprà un cunsensu, ancu s'ellu iniziale u Vaticanu prumesse a stampa per coperà ogni passu di spiega i fenomeni di a Vèrgine Maria in Fatima. In u 90, u Vaticanu emissi una notizia ufficiali di a cumplimintata di a storia - è ùn ci era micca una sola parolla da i so risultati. I prupietarii di teoriu extraterrestriali di l'urìggini di a vita in a Terra anu a so vista di ciò chì succidia: assumenu chì a Virgine vintu à l'abitanti di Fàtima nantu à un "pianu" volante. Averaghju fiducia i so parolle?