Jude Law, Dakota Fanning è altre stidte à a premiere di u Film Festival di Venezia

Avà in u Festival Venetian Film Festival. A catifa russa hè simplicemente "spugna" da famosi e u 4 ghjornu ùn era micca escepzione. Aieri, l'audienza è e invitati di u festivale fighjine 3 imagens: "Young Dad", "Sera" è "E persiru a lotta", è eranu rapprisentati da Jude Law, Dakota Fanning è assai altri steli di cinema.

Jude Law è "Young Dad"

Sta cinta hè stata annunciata da u performatore di u rolu principali - 43 di l'attuali britannicu Jude Law. In u film "Young Dad" hà ghjucatu u pontu Pius XIII. Nantu à a catifa russa, fù firmatu da u direttore di u pittura Paolo Sorrentinu. Per ellu, questu hè u primu filmu di u generu storicu cù quale ellu avia travagliatu. Eccu ciò ch'ellu dice nantu à a serie "Young Dad":

"In sta stampa, u visor vi vede a lotta interna di u capu di una di e chjese catòlichi. U Pénice Piume XIII hà da migliurà un pernudu difficiule in a so vita, in quale faceva a grande responsabilità di u prete di u coru è i sentimenti di una persona ordinaria ".

In più di Jude Law è Paolo Sorrentino, l'attrice russa Ksenia Rappoport, Gemma Arterton Britannica, bloguera di l'Italia Chiara Ferrandi è assai parechje altre in fronte di lente di càmera.

Dakota Fanning splende à l'premiere di "Sery"

A stampa chiamata, chì era statu murutu à l'audienza, hè u thriller "Sera". In questu, u rolu principali hè statu svoltu da l'anziana di 22 anni di l'attrice americana Dakota Fanning. A trama di a stampa hè assai difficiuta di capì - una ghjovana mamma, Liz, è a so figliola tente falla di scappari di u so passatu. Anu persistendu persunalizatu da u predicador di u diacu, furzendu i caratteri principale per vende in constantemente in teme. Malgradu u fattu chì a cinta hè in un pochulu, Dakota fighjà annantu à a catara russa di u Film Festival di Venezia. A zitella putia nantu à un vestitu longu chì avia spuntatu cù strapelli finti cumposti ancu cù brocche.

Leghje ancu

"E avemu perdu a battaglia" di James Franco

U dramma "E la battaglia hè persa" in u festival fù presentatu da u direttore di a cinta - James Franco è l'attori chì ghjucanu à a film. Chì ci anu Austin Stowell è Ashley Greene. A trama di a scrittura sviluppa in u 1930 in oghje in u travagliu chì staghjunghjenu una stravaganza in i piantazioni di frutti di u California miridiunali.

À strada, Green hà pagatu una attenzioni particulari à u Venezianu Film Festival, perchè sei mesi fa ella diventa à l'actor Paul Cory, chì l'accumpagnò à questu avvenimentu.