Magazines di i vistimenti di moda

Prints aiuta à acquistà di a moda, navigate in i currenti, elettu una ropa di secutu à l'età, edizione è tempu di l'annu. A maiò parte di e femini muderni anu eraducatu in a crede chì a lettura di maghjine di moda ùn hè micca solu utile, ma ancu pruspettiva. Appartennu, per esempiu, in un cafe cù una rivista di moda in manu, sìammu, cum'è esse, dichjarne i nostri interessi, secremente chì avemu infurmati chì quandu hè impurtante chì sì disfuntatu è ciò chì hè impurtante per noi!

A rivista più maghjina destinata à una audizione femina hè "ELLE ". Questa edizione hè una verra enciclopedica di a moda, hà pudè riesce u cullizzioni è a storia di tutti i marchi di u mondu, tutte l'ultime nutizie di moda è assai cunsiglii di modu di vistimenti degne. In traduzzione da u "ELLE" francese significa "She". Quandu, in u 1945, u so primu issueu hè publicatu, u fundatore era Elena Lazareva. A ora, ha otteneu a pupulazione in u mondu famigliali è hè a prima rivista di a moda in u mondu. Gloss hè distinatu per l'audacia femine, in ogni modu, secondu stimi è studii, l'età averageità di u lettore hè di 35 anni.

A rivista di a moda per i zitelli "Cosmopolitanu" ùn hà ancu acquistatu micca una piccula popularità, ma cumu trà i ghjovani lettori. Hè stata fundata in u 1886 in a cità di u Novu Corsica da a sucità Schlicht & Field è hè distinatu principalamenti per rapprisintanti di l'alta società. Avà ogni ragazza chì interessa a tendenzi di a moda pò permette.

U maggiorgio più adattatu per a donna di età medievale hè "Good Houskeeping" . A pubblicazione ùn cuntene micca solu ricunniscenza nantu à stile, ma dinò assai cunsiglii utili è idee per a casa. "U bellu cumpagnu staghjunatu" hè creatu per i femini cun vede tradiziunali è valori. Hè u megliu manuale, per i principianti di a casa, è per quelli chì eranu digià.

In più di l'altitudine, ci sò altre magazie populari per a donna. Per esempiu, cum'è Glamour, Vogue, Bazzar, Marie Claire. Ogni annu avemu u so propiu leatu, a so individualità è u so stile. Ci aghja pricate i nomi di magazines populi per i femine, quellu chì hà sicuru chì tutti puderanu trottu qualchissia chì definidore vole.

Cridemu chì, fendu sfacciate a través di e pagine di i magazines di moda, ùn avete micca solu un tempu piacevule, ma puderebbe sapè da chì ùn era micca in vain!