Camicia in u styleu russu

Hè difficiulmente imaginate un disfuru russi senza una cammisa. Per parechji seculi in Russia, a cammisa hè cunsiderata cum'è u tema principali di u vestitori di i nostri babbi. Dunque chjamatu i mutanni. A cammisa russa in u vecchiu tempu era reverendu è dotate cù i so forzi speziali, cù questu elementu assai signa è guessings sò culligati. In u tempu di Natale, a bellezza russa cun l'aiutu di i so cammisa impedite scopre si so sughjornu di a felicità in amore in l'annu dopu, e persone pensanu chì l'omi di a cammisa puderia avè l'infirmità è l'fallimentu, è a cammisa di a casetta porta a putenza di a guarisione.

Camini russi di donna russa

I cammelli, cum'è i so cuntimpuranie, aspiravanu a bellezza, i cammie di i seculi passati eranu stanzuni chì anu ricuminciatu cù embroideries è eranu più parechji una opira di l'arti. Camini sò stati dividuti in tutti i ghjorni, festivi è cerimonii. Camini, cuncepimentu per e occasioni speciali, costrui di materiale di qualità è belli cù bundanza è ricciamente decorata cù embroideries, è ogni ghjornu era assai modesta.

A sposa era una vestita di cunnessione, u ghjocu di quale hà appuntu una cammisa, chjamata dolgolkavka. Cammisa di vacanza cunciata cù una manica aperta, era cunsiderata assai moda. Camini in u styleu russu fubbe fattu di pezzi di tela cumposta, è da i solidi. Una cammisa arcaica in u stilu Russu hè unu di i più antichi, assai ghjente aduprà com'è una tunica, hè stata utilizata finu à u tempu in un corpu per i sarafani di a donna. A maiò parte avà sò stati camicerdi cù poliki. Poliki o gussets sò inseriti nantu à e spalle, fècenu u collu di a cammisa larga è cumminata in u fronte di a cammisa. In seguitu, a rellevanza di u poliki cariu à l'oblit, è e donne di i campagnoli cuminciaru a costruisce cammie di camionne chì eranu spessu usati sottu u sarafan. Camini in u stilu Russu sò in moda à questu ghjornu, ponu esse truvatu nantu à ogni simana di manera, in Parigi è in New York.