Tagliatelle limone cù merengue

U pastusu di u limone hè una dessert fora di a stagione: in l'estiu ponu sazì, ristorante cù l'aghju sugliu è micca purtatu à manghjà, è in u invierno diluirà a palletina fastidiosa cù l'altri sfarenti. A tartera tradiziunale cù a crema di limone in i nostri variazioni saranu diprezzati cù una cappedusa di a pruduzzioni di merengue magnifichi, chì dopu avè fattu cunsacore nantu à u fornu o cù l'aiutu di un ardore.

Tagliatelle limone cù merengue - ricetta

Sì avete una basa predefinita di shortcake, aduprà a preparazione di sta pastela di limonu pò esse senza preparalli, perchè u so ripòsnu hè cù crema di cítricos e merengue, chì ùn devi micca u trattamentu termale.

Ingredients:

Per a basa:

Per u riposu:

Per merengue:

Preparazione

A basa hè un pastellu simplice di sand, chì avemu scambià repetitamenti. Per fà preparà stu tipu di massa, hè cunvenutu per utilizà una licenzie in u quale hè abbastanza per piazzate tutti i ingredienti à u ghjuvellu è torna o fugliale. L'oliu deve esse frutu friddi. In l'absenza di una licenziale, avarete bisognu di usà un cuteddu. Rota moltu di moltu, cupèrtulu cù un moldu è u mettiu in u locu per mezu di una ora. Dopu un pocu tempu, postu u sustrato sottu a stampa in un forru precuvenu per migliurà 185 gradi per 45 minuti.

Tutte l'ingredienti, solu a mantenza, sò stati batti è pusatu nantu à u bagnu di l'acqua. Dopu à 10 minuti di rigularità regularmente, u furasteru di a torta fussia spumante. Eliminà u pezzu è aghjunghje in pezza di fruttu ghiaccio. Pour el rimesse in a basa mundiale. Gira l'anzolia è u zuccheru in un merengue densu è u mette nantu à a crema à rimbursione arbitraria o l'otsadite a spitz. Cù u burner, marrone l'ardutti è serve u pastellu.

Tagliatelle torta di pezzu è u merengue

Sceglie una di e nostre ricche di pasticceria, pudete apprezzate un paru di basi fugliale per fugliale è l'utilizate per fà e cuglioselli veloci cum'è stu, stuffed with custard de limoni.

Ingredients:

Per u pezzu:

Per merengue:

Preparazione

Pre-bake a basa per u pasticchio di limonu cù meriù, poi piglia frescu. In u focu chjude una mistura di acqua, fècula è di zuccaru cù u zucchero di limonu è u scantu. Dopu avutu fogghiu, cogliu u mischju per un minutu, è po tempurite cù a vitella d'ova, questu quì, viaghja in porzioni di a suluzione calversa per l'ova, affinchendu sempre cun u battu. In a crema endemica, aghjunghjite trossoti di l'oliu ghjuvatu è battezza di novu. Distribuisce a crema nantu à una base di sabbia è fate tuttu in u fornu durante 15 minuti à 175 gradi. Coghju u pasticcellu è coguanu cù una reta di proteini, vaniglia è zuccherera. Riturnà a castagna à u fornu per altri 10 minuti, perchè chì u "capu" di prutezi battiatu hè strappatu. Un zuccaru cù cumpienta di limonu è merengue hè sirvutu un paru d'oghji dopu à u focu.

Shortcake limone cù merengue

Ingredients:

Per u pezzu:

Per merengue:

Preparazione

Per a base, mettite u foglie di cucina cù a latte funnuta, impatrunissi à u fondu è aghjunghjite durante 15 minuti à 175 gradi. Duranti stu tempu, fodenu tutti l'ingredienti rimanenti per l'impegnu. Pour a mezcla nantu à a basa è torna u pastore à u fornu per 20 minuti. Nantu à un pezzu bellu, fate u merengue da u fucculinu cù u zuccheru è marrone a superficia cun un quematore.