Costume tradiziunali tattoi

U tradottu sicilianu di u tattoe in Francia detti una figura completa di a vita naziunale è i cuncetti stetichi. Aggiunti cù fattori fisici, u vestitu tradizionale trovone ci conta di l'età è di l'estatus di e donne, a so famiglia è a situazione suciale, è ancu di i gustali è i preferenzi privati.

Descrizzione di u costume nazionale tatallu

I costumi naziunali di i persuniani tudischi sò unicu, unicu per queste populu, un cumpunente artisticu, chì include tissu, facennu chape è di scarpi, o ancu articuli.

Tatari si mischjanu vestiti esterni, chì avianu una silhouette indispensévule è aperta. Stu tipu di vistitu era chjamatu camisole, è era purtatu nantu à una cammisa. Camisoles eranu stati dispostu di l'omi è di e donne, l'unica diffarenza era in l'ornamenti di u mudellu femminile cù tela è fur, è a camisole hè stata prima di velvete. In l'invernu, i capelli di pelle eranu weari cum'è una vestimenta.

Per a donne era necessariu di vèstinu un velu per fà u celu per esceculà a figura è in parte a faccia. In u XIX sèculu, u vechulu fù rimpiazzatu da un pannu, chì a zitella in un vestitu nurmicu di tattoe attaccau a so testa, u pressu in u so frunti.

Era l'armari di una donna chì parlava da u so statu maritalu . Chjucchi sò unziunati avutu cindutu o ligatu bè "calfaki". Un rolu impurtante per u toccu hè stata data in u vestitu naziu tatuu di nuvella, chì hè stata nutata per i so ricchezza decoru è luxuali fur trim. Damasdi chì erani dighjà maritii, hà coperto i so capelli cù coperto di sita di lattice è mantelli, è ani ghjorni in i so fronti è i tempii.

Calzature in u vestitu nurmale tatuali

Calzi, misiati da i tatari, eranu stivali di cazzi è stivali "Ichigi". I mudelli di bagnu di pisci di ghjinnaghju di parechje sò stati fattu di culore multi-culore, è in ghjorni da simpricimenti purtonu u laporte tatto "tatar chabat", allughjatu nantu à i tedeschi calze.

Circundendu e peculiarità di a cultura di i pòtri tudischi pò esse ghjudicati cun analisi u costume nazionale di e donne. Dopu tuttu, hè u sessu fieru chì hè inherente in a bisognu di mostrarà bellezza in tuttu. È a vestizione hè una cunvizzione vita di questu. Dumenni urdinarii aspiravanu à una bella, siluita di robba è decorazione rica orientali (bordada, usu di pietre, sable e fox fur).