Lidianu in a Ghjestioni

U manager di alcuna scala ùn pò esse postu senza a prisenza di qualità speciale. Ma e so cunbinazione è manifestazione sò cusì diverse chì u cuncettu di cumannanti in u sistema di gestione hè analizatu da una quantità di teorii. Hè curioso chì i ricerca ùn anu micca accunsintutu à a spiegazione cchiù ùvetta di u fenomenu, perchè per a so intelligenza, hè sugettu à avè acquaintu cù parechni approcqui almenu.

Ete teonii di cumandante in a gestione

Da u manager hè stata a capacità di unificà l'sforzi di un gruppu di persone per alcuni qualsiasi giu. Eccu, u cuncettu di cumportu in a gestione pò esse interessanti per una varietà di attività. Stu tipu di relazione si basa in l'interaczione suciale, per ghjucà i roli di "seguitori", ùn sò micca subordinati quì, chì a ghjente accetta a primatissima di una di i so propri cunsiderazioni senza presenza apparente.

Ci sò dui tipi di cumportu in a gestione:

Hè cresce chì u megliu risultatu hè acquistatu per unificà i dui approcqui.

Se vi vede u fenomenu da u puntu di vista di i tiurìi, pudete distinguish eight basic.

  1. Situational . Hè involutendu cambià l'approcciu, secondu e circustanza, senza riferimentu à u tipu di persona . Hè basatu nantu à l'idea chì per ogni cundizione hè necessaria una forma unicu di cumandante.
  2. "Gran omu" . Spiega u fenomenu di cumannanti di a predisposición genetica, un ghjocu unicu di qualità chì sò dispunibili da u nascitu.
  3. Stile di cummerciale . Allocate un autoritariu è demucraticu, sicondu una altra versione ùn ci hè cuncentrazione in u travagliu è in a persona.
  4. Psicanalitariu . Piglia una analogia entre roles in a famiglia è in a vita publica. Hè cresce chì u modu parente di cumpurtamentu currisponde à i posti di dirigenti è à i zitelli - à i seguitori.
  5. Cumpurtamentu . Iddu sustene chì u dirigenti hè inghretu, ùn teme micca nantu à e qualità, ma nantu à l'azzioni.
  6. Transazzionali . Assumitu un scambiu beneffu cumuni entre u leader è i seguitori, nantu à quale l'influenza hè fundata.
  7. Forze è influenzi . L'impurtanza di i seguitori è l'urganizazioni hè negatu, u capu hè diventatu u centru cintrali, chì cuntenenu tutte e risorse è e cunnessione in e so mani.
  8. Transformazione . A forza di u ghjarnaghjolu dipende nantu à a motivazione di i seguitori è a siparazioni di l'idee cumuni trà elli. Quì u capimacherà hè una unità creativa, propensa à pianificazione strategica.

Ogni tiuria furnisce u guvernatore cù parechje tipu di cumpurtamentu, ma in a pratica, unu d'elli ùn hè raramenti utilizzatu cumpletu, in solitu parechji o più sò mischiati.