Cumu a ligà i guanti cù l'aghju di puntata?

Una cosa impurtante è pocu insubbundente di u vestitariu in a chjesa è guanti.

Per cunzienta è bellezza estetica, i guanti ci sò magre è u patronu sarà fine, perchè si avete guanti per l'inguernu, hè megliu utilizà un filu di lignu è u radicali fino, l'opara ideale hè un diametru di 1,5 mm, per guanti di primavera, hè abbastanza per avè un fugliu acrilicu o di cuttuni ordinali .

Cumu a ligà i guanti cù l'aghju di puntata?

In questa classa maestra avemu un veramente un esempiu di guanti di a tazza francese in una manu finita. Per incrementà a dimensione, aghjunghje u numeru di cicli in u fondu.

1. Prima hè bisognu di calculà u numinamentu di cicli in u polu. Avemu noi di 55 loops nantu à quattru ràrichi.

2. Principià per puntà u mudellu di mucoffu "elasticu" - trè cicati facial, dui purlins.

3. Adupamu 18 bandi di gomma in un cercolu - u pooppu hè prestu.

4. Dopu a ghjandula, cusemu a mità di i loidi cù i frontiere, per l'altra parte semi selezziunà u patronu. Pudete vincere guanti in legnu in a primavera, in u nostru casu, avete bisognu di un liggeru struitu, cusì l'esempiu palesa u patronu di "spitu". Cusemu avemu untu 5 fila senza cambiamenti.

5. Cumminciare cù a secunna fila, accuminciamu a trasfurmà una fissa per u big finger - avemu marcatu un loop, in ogni latu di u quale aghjunghje unu loop cada trè ringle. Cusì aghjunghje 7 tiempate, cum'è un ingaghjamentu chì anu aghjustatu 14 loops.

6 13 cunei di a wedge sò rimanighjatu nantu à un clutu, è sottu à l'indimentu avemu selezziunate 6 cimpiemi è seguitanu à puntà a principale parte di u guanti. Aduprendu solu dui loops ogni dui fila (un u "triglisu" hè acquistatu) è, in u risultatu, 2 loops in u ghjornu. À l'aghju di tela, avemu avutu novu 55 bucles.

7. Tighjeremu u foglie principaru, pereghjenu perchì un guantu ghjustu. Dopu attaque à u dettu, andemu da 7 loops da una parte, è in l'altri sittii, unduciate un ghjuvellu di quattru bucles - avemu un base per u dettu.

8. Di listessa manera, avemu un puntatu per u ring finger è di u centru. Dopu avè righjuntu u dettu indice, tutti i loops restantes in un círculo, perghjuntà chì pruveni un guante, avemu un puntatu di u tulume adattatu.

9. Di listessa manera, avemu un puntu di u centru mediou, u dettu anu u dito.

10 Avà a cura di u to pulenda. U pulgarisu tocca à tuttu a lisura faciale, senza patti. Cumpigliulemu i ciclichi da u pin, l'altri sò typate along the edge, avemu noi 23 cile in un cerculu. Punteghjammi un deitu di a longa necessaria.

11. Per a clarità di u triccò di u guanti, ponu utilizà l'schema:

12 U guanti hè prestu. In u listessu modu, solu in l'imagine di speculugia facemu a secunna guantera, è avà ùn avemu micca paura di nè fretu!

Per fà tagliu u guanti maschili, hè cunsigliu d'uttene un filu più gruffu, ma a tela hè, com'è in u casu di precedente, assai densu. Per vinccià i guanti di l'omi cù l'agulla di tallo, utilizamu a classa maestra cedutata sopra l'articulu, solu pruiecule proporzione per u numeru di cicli.

Enorme piacè - guanti di ghjuchite di ghjuchieri cù l'agituali di tallo, cù prudutti di colori brillanti è variate variatori di a dicurazione. I guanti di i zitelli pudendu esse ligati in un ghjornu è fà un rigalu divertitu rigurosu à u to figliolu benamatu. Ferteci senzamenti è simplicemente, avemu aduprà a classe maestru cited, ma reduci u numaru di cicli in una è di metu à duie volte, secondu u grandezza di u manicu di u zitellu.